۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

امام حسين(ع) متعلق به همه مسلمانان دنياست/ شهید حججی احیاگر فرهنگ جهاد و شهادت بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: امام حسين(ع) متعلق به همه مسلمانان دنياست و همگان بايد از سيره و روش اين امام بزرگوار درس بگيرند.
امام حسين(ع) متعلق به همه مسلمانان دنياست/ شهید حججی احیاگر فرهنگ جهاد و شهادت بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا تجلي ايمان و مظهر عشق پروردگار الهي و تقوا جهاد در مقابل نفوذ دشمنان به عرصه پروردگار است.
 
وي با بيان اينكه تقوا به انسان در عرصه هاي زيادي كمك و ياري ميرساند، تصريح كرد: يكي از اين عرصه ها امتحان و آزمودن انسان، آزمايش تقوا و ايمان در زمينه هاي اقتصادي و مالي است.
 
مولوي شهنوازي با تسلیت ایام غم و اندوه و محرم، گفت: حضرت امام حسين(ع) سيد شباب اهل بهشت هستند و اهل سنت نيز به امام حسين(ع) ارادت خاصي دارند و ماه محرم سرآغاز سال جدید هجری قمری است که با فکر کردن به آن، گذرای عمر انسان را به ما نشان می‌دهد.
 
وي با بيان اينكه با گذر ماه و سال لازم است انسان این موضوع را به خود یادآوری کند که اجل نزدیک است و باید در فکر مردن باشد، ادامه داد: نبي مكرم اسلام(ص) فرموده است: "بالاترین انسان‌ها کسانی هستند که عمر طولانی و اعمال خوب دارند".
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش ادامه داد: امام حسین (ع) سفینه نجات و مصباح‌الهدی بود و سفینه‌النجاة تنها در این دنیا نبوده و فرد را از اسفل درجات جهنم هم نجات می‌دهد.
 
وي با بيان اينكه در عصركنوني پرچمدار نهضت حسینی، مقام معظم رهبري و ملت انقلابی ایران هستند، افزود: بايد ملت ايران اسلامي همواره در برابر استکبار جهانی و جنایتکاران دنیای امروز  ايستادگي و مقاومت و دست دشمنان را از كشور كوتاه كنند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه تشیع گسترده و عظيم پیکر شهید حججی شور و حال حسینی به ملت ایران داده است، تصريح كرد: تجلیل باشکوه از قهرمان ایران حاکی از زنده ماندن فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی در میان مردم عزیز ایران اس و شهداء در نزد پروردگارشان روزي مي خورند و زنده هستند.
 
وي اظهار كرد: با شهادت شهید حججی حقانیت کلام امام خمینی(ره) که فرمود انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است به اثبات رسيد.
 
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 441524
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *