۰

روند مصالحه در شوراهای حل اختلاف ‌سیستان و بلوچستان ‌رو به رشد است‌

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: روند مصالحه در شوراهای حل اختلاف ‌سیستان و بلوچستان ‌رو به رشد است‌.
روند مصالحه در شوراهای حل اختلاف ‌سیستان و بلوچستان ‌رو به رشد است‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، دقایقی پیش در ششمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی احمدی‌میانجی مجتمع شماره 3 شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان افتتاح شد.
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به قانون جدید شوراهای حل اختلاف و گسترگی و فراوانی حجم کار در این شوراها بر آن شدیم تا با افتتاح مجتمع شوراهای حل اختلاف شماره 3 شهرستان زاهدان بتوانیم بیش از پیش به مردم استان سیستان و بلوچستان خدمت کنیم.
محمدرضا طاهری افزود: قصد داریم با همکاری قضات شوراهای حل اختلاف و سایر همکاران، میزان مصالحه در پرونده‌هایی که قابلیت صلح و سازش دارند را افزایش دهیم ضمن اینکه روند مصالحه در شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان روند رو به رشدی را داشته است.
وی گفت: در مجتمع شوراهای حل اختلاف شماره 3 بیشتر دعاوی حقوقی رسیدگی می‌شود.
*تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور برگزار و روسا، اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی میانجی که به سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند امروز با سفر به منطقه سیستان در همایش شوراهای حل اختلاف منطقه سیستان نیز شرکت کردند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 426502
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *