۰

جهش برنامه‌های فرهنگی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان

مسئول فرهنگی شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان از جهش و پیشرفت قابل قبول برنامه‌های فرهنگی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان خبر داد.
جهش برنامه‌های فرهنگی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، معصومه آبین در زاهدان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌ای برای آینده کشور محسوب می‌شود و با توجه به اینکه ذات برنامه‌های فرهنگی بلندمدت است در واقع باید برنامه‌های فرهنگی با قوت بیشتری در این استان برگزار شود.
وی با تاکید بر نقش برنامه‌های فرهنگی در پیشبرد بسیاری از امورات سازمانی نیز گفت: از ابتدای امسال تقویت برنامه‌های فرهنگی در دستور کار شوراهای حل اختلاف استان قرار گرفت به گونه‌ای که اداره فرهنگی شوراهای حل اختلاف استان در تمامی مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های فرهنگی مختلف مذهبی، معرفتی و ارتقای بصیرت سیاسی را برای کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار کرد.
آبین با اشاره به برگزاری اردوهای فرهنگی ویژه همکاران شوراهای حل اختلاف نیز گفت: برگزاری این گونه برنامه‌ها در تقویت روحیه و انگیزه کارکنان بسیار مفید است و در سال 94، با همکاری بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف اردوی فرهنگی همکاران شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود که در سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.
مسئول کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان در ادامه به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهید مرادقلی اولین شهید انقلاب، پخش فیلم‌های جشنواره مردمی عمار برای اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف، برگزاری جنگ شادی ویژه همکاران در کانون بسیج شهید عالی شهرستان زاهدان نیز از برنامه‌های دهه فجر شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان بوده است.
آبین با اشاره به سفر معاون قوه قضاییه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور به استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی میانجی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند و از نزدیک با حضور در حوزه‌های قضایی استان با مسایل و مشکلات مربوط به شوراهای حل اختلاف آشنا شدند.
وی گفت: برگزاری همایش بزرگ منادیان صلح و سازش با حضور ایشان و مسئولان ارشد استانی و جمعی از بزرگان و سران طوایف نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که با حضور ایشان در استان برگزار شد و با تبیین قانون جدید شوراهای حل اختلاف از شعب برتر در حیطه صلح و سازش نیز قدردانی شد.
مسئول فرهنگی شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان در ادامه به برگزاری نمایشگاه عیدانه در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت استعداد و خلاقیت نیروهای شوراهای حل اختلاف استان برگزار شد زیرا در این نمایشگاه تمامی محصولات ارائه شده گوشه‌ای از خلاقیت‌ها و توانمندی نیروهای شوراهای حل اختلاف استان بوده است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 428635
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *