۰

سازندگی کشور برجام دوم است/ در کشور شهروند درجه دو نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برجام اول به پایان رسید و سازندگی کشور برجام دوم است، در این کشور شهروند درجه دو نداریم، به نوعی در این دولت تمامی افرادی که دانایی و علم دارند باید در سازندگی و مدیریت کشور همکاری کنند.
سازندگی کشور برجام دوم است/ در کشور شهروند درجه دو نداریم
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی جنتی صبح امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم شیعه و سنی زاهدان، اظهار کرد: دشمن تلاش می‎کرد با تحریم‎ها اقتصاد کشور ما را فلج کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان در موضوع برجام سبب شد جمهوری اسلامی از این آزمون سربلند بیرون آید.
وی ادامه داد: سرداران دیپلماسی ایران در برابر قدرت‎های بزرگ قرار گرفتند تا از حقوق این ملت دفاع کنند و به خوبی حق مسلم ما را به اثبات رساندند، امروز همه دنیا این حق را به رسمیت می‌شناسند.
وزیر فرهنگ و ارشاد یکی از شعارهای بلند ملت ایران مردم‎سالاری دینی و حاکمیت مردم بوده که از آغازین روزهای انقلاب انتخابات پا برجا است به نوعی انتخابات به معنای مردم‌سالاری و شایسته‌سالاری است.
وی ادامه داد: تمامی دولت‌ها بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند دستاوردهای انقلاب را حفظ  و در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را به پیروزی برساند.
جنتی گفت: داشته‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول تلاش همه دولت‌ها و کارگزاران نظام است.
جنتی با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید اولویت دولت تدبیر امید است، بیان کرد: برجام اول به پایان رسید و سازندگی کشور برجام دوم است، در این کشور شهروند درجه دو نداریم، به نوعی در این دولت تمامی افرادی که دانایی و علم دارند باید در سازندگی و مدیریت کشور همکاری کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این دولت از همه گروه‌ها، شیعه و سنی، زن و مرد و همه آنهایی که توان مدیریت دارند استفاده می‎شود.
این مسئول ادامه داد: کشور ما با ظرفیت‌های فراوان که در زمینه‌های مختلف دارد می‌تواند اقتصاد خود را رونق ببخشد.
وی گفت: در سایه اتحاد، وحدت و یکپارچگی همه اقشار شیعه و سنی در کنار هم برای آبادانی و امنیت استان تلاش می‌کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این استان با شتاب به سمت توسعه حرکت می‌کند، اعتبار کلانی برای سه پروژه بزرگ بندر شهید بهشتی، راه آهن و آبرسانی اعتبار تخصیص داده شده است.
وی با بیان اینکه بندر شهید بهشتی با سرعت در حال توسعه است و اکنون کشتی‎های پهن پیکر در این بندر پهلو می‌گیرند، بیان کرد: صنایع مختلف در این استان در حال شکل‌گیری است.
جنتی اضافه کرد: نیروهای مسلح و جان برکف استان از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و اطلاعات همه و همه برای امنیت این استان تلاش می‎کنند و نمی‌گذارند توطئه‌های دشمنان عملی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این استان نماد همبستگی، اتحاد و همدلی همه اقشار و الگویی برای سایر مناطق کشور است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 426964
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *