۰
با هدف قضاوت آسان جهت انتخاب نماينده اصلح توسط مردم؛

"همگام با انتخابات " ویژه برنامه تفتان ما جهت معرفی کاندیدای مجلس شوراي اسلامي شهرستان خاش/ داوطلبین مجلس شهرستان خاش برای پاسخگویی شفاف دعوت مي شوند

پایگاه خبری تحليلي تفتان ما با نگاهی متفاوت به انتخابات 7 اسفند پذیرای داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
 "همگام با انتخابات " ویژه برنامه تفتان ما جهت معرفی کاندیدای مجلس شوراي اسلامي شهرستان خاش/ داوطلبین مجلس شهرستان خاش برای پاسخگویی شفاف دعوت مي شوند
به گزارش تفتان ما، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین نقش دموکراسی و مشارکت مردمی بارزترین جلوه آن است و شاخصی از مشروعیت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
 
پایگاه خبری تحليلي تفتان ما همزمان با ورود به فضاي انتخاباتي در نظر دارد، فارغ از هرگونه جهت گيري سياسي پذيراي كانديداي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باشد تا رابطه ميان مردم و مجلس شورای اسلامی را با نگاهی آزاد اندیشی منتشر و سهم و جایگاه نمایندگان در مقابل ملت ولايتمدار و هميشه در صحنه به سوال و پاسخ کشیده شود و مشروح پرسش و پاسخ ­های مطرح شده با کاندیدای محترم در سايت تفتان ما جهت قضاوت و انتخاب صحیح افکار عمومی منتشر خواهد شد.
 
برای انتخاب فرد اصلح ما نیاز داریم تا نامزدها در فضایی عقلانی و منطقی و به دور از جناح ­بندی­های سیاسی مواضع خویش را مشخص کرده و جهت ممکن كردن تصمیم­ گیری هر چه بهتر، برنامه­ های خود را در اختیار مردم فهیم این شهرستان قرار دهند.
 
کاندیدای محترم با هرگونه گرایش سیاسی می توانند با حضور در دفتر پايگاه خبري تحليلي تفتان ما و در قالب برنامه "همگام با انتخابات" برنامه های خود برای انتخابات پیش رو  را به مردم ارائه دهند.
 
علاقمندان به حضور در برنامه " همگام با انتخابات" می توانند برای هماهنگی بیشتر  جهت حضور در دفتر "تفتان ما" همه روزه از ساعت 7 الی 20  با شماره همراه 09371307577 و يا شماره تماس هاي 33725932 – 33715003 تماس حاصل فرمائید.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 427410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *