۰

پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه زابل به یاد ماندنی شد

پرسش و پاسخ دانشجویی میان سه کاندیدای مشهور در دانشگاه زابل آن‌هم در شب آخر تبلیغات انتخابات، به یاد ماندنی شد.
پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه زابل به یاد ماندنی شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، چهارشنبه شب دانشگاه زابل میزبان حبیب‌الله دهمرده، سیدباقر حسینی و احمدعلی کیخا سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی بود که هر یک طرفدار خاص خود را دارند.
در این جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی هفت ساعته به همت مسئولان و بسیج دانشجویی دانشگاه زابل برگزار شد، هر یک از کاندیداها متناسب با فرصتی که در اختیار داشتند به سوالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف از جمله مباحث سیاسی، اقتصادی، اشتغال و مسائل و معضلات فرهنگی پاسخ دادند.
حبیب‌الله دهمرده که به استاندار سابق سیستان و بلوچستان مشهور است در پاسخ به سوال دانشجویان در زمینه میزان اهمیت نقش بسیج، گفت: بسیج را یک ضرورت مهم و پررنگ می‎دانم.
وی احیا جاده ابریشم را راهکاری برای اینکه مردم سیستان دوباره ثروتمند شوند عنوان کرد و گفت: رفت‌وآمد قطار یعنی جا‌به‌جایی پول و اسکناس.
کاندیدای دهمین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سیستان در تشریح اقدامات و فعالیت‌های خود برای منطقه سیستان، بیان کرد: من در تمام دولت‌ها مسئولیت داشته‌ام و کارنامه عمل من مشخص است و من خدمت تولید کرده‌ام و کسی نیست در سیستان که از تفرجگاه چاه‌نیمه و دانشگاه‌های سیستان ‌استفاده نکرده باشد.
در این جلسه سایر کاندیداهای مذکور نیز به سوالات دانشجویان در زمینه‌های فوق پاسخ گفتند.
جمع شدن‌ سه کاندیدای مشهور حوزه انتخابیه سیستان و شعارها و طرفداری‌های هر یک از آنها در فضایی دوستانه این جلسه پرسش و پاسخ را به یاد ماندنی کرد.
حساس‌ترین رقابت در حوزه انتخابیه سیستان مربوط به آخرین شب و حضور این سه نامزد در مقابل دانشجویان بود.
گفتنی است، نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویی برای سایر کاندیداها نیز در طول مدت تبلیغات برگزار شده و هرکدام به نوبه خود به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داده‌اند.
با توجه به اینکه تا دقایقی دیگر تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد امیدواریم رفاقت‌ها بر رقابت‌ها سایه افکند و همه در روز هفتم اسفندماه دشمنان خود را که گام‌های استوار مردم ایران به ویژه مردم صبور و ولایی شیعه و سنی را در پای صندوق‌های رای نمی‌خواهند را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 427666
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *