۰

تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان/حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد

استاندار سیستان و بلوچستان‌ گفت: بسیاری از دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین تفکرات مختلف در سیستان و بلوچستان هستند اما به برکت نگاه باز و روشنفکری مردم هم اینک این استان امنیت بسیار خوبی دارد.
تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان/حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی استانداری‌ سیستان و بلوچستان، علی اوسط‌هاشمی در همایش دست‌اندرکاران انتخابات ‌در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دولت تدارک‌چی و مردم متولی و اجراکننده انتخابات هستند، افزود: ‌حق رای و حق انتخاب، برآمده از قدرت تفکر انسان و دقت در اعمال حق او منجر به جاری شدن ساختار دموکراسی در ایران شد.
وی با بیان اینکه اگر باور مردم که صاحب حق و مملکت‌اند به زیبایی بر انتخابات هر دوره نسبت به دوره قبل قوت پیدا کند، اظهار داشت: نباید نگران مشارکت مردم در انتخابات باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اداره کشور باید بر پایه رای ملت باشد که سلامت در انتخابات پایداری نظام جمهوری اسلامی را در بر خواهد داشت.
وی ادامه داد: حق رأی از آن مردم است و ما به نمایندگی رأی‌دهندگان بستری را فراهم کردیم تا به کار انتخابات ارزش دهیم.
اوسط هاشمی تصریح کرد: مسئولان باید به افکار عمومی اطمینان دهند تا در آرایی که به صندوق می‌اندازند رعایت امانت در حق آن اجرا می‌شود‌.
وی با بیان اینکه امانت موجب شفاعت است، افزود: انتخابات سرمایه‌ساز، قدرت‌ساز و قدرت‌آفرین برای کشور است.
وی تصریح کرد: مجلس خبرگان در زمان رهبری مسئولیت و نظارت از ناحیه ملت را دارند و نباید اهمیت مجلس خبرگان تحت شعاع مجلس شورای اسلامی ضعیف شمرده شود.
استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی اهمیت خاص خود را دارد به خصوص مجلس 94 که انتخابات 92 را حمایت و تکمیل می‌کند.
وی در ادامه اظهار داشت: ما در حال حاضر نیازمند مجلسی هستیم که با آنچه که خواست مردم و اقتضای این مقطع زمانی است‌، تحول‌، تغییر و دگرگونی در جهان را زمینه‌ساز شویم و امروز نیازمند مجلسی هستیم که به وضع و قوانین ملت بدرخشد و آنگونه تغییر کند که توجه جهان را به خود معطوف کنیم و پشتوانه محکم و قوی برای دولت باشد.
هاشمی با بیان اینکه بودن دولت برعهد‌، وفا و پیمان‌، به یک مجلس با قواره سازگار با ملت نیاز دارد افزود: مجلس امروز باید مجلسی به وسعت نگاه جهان به ایران و نمادی از برجام 2 باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ارزش قانونی همه افراد برابر است و همه یک رای دارند تصریح کرد: هیچکس بدون رای ملت نمی‌تواند چسبندگی بر قدرت داشته باشد و مسئولان باید زیستن با مردم را مبنای کار خود قرار دهند و در متن مردم باشند.
‌وی اضافه کرد: در انتخابات حضور حداکثری بسیار اهمیت دارد زیرا مشارکت مردم می‌تواند چهره زیبایی از ایران اسلامی به جهانیان نشان دهد.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین تفکرات مختلف در سیستان و بلوچستان هستند اما به برکت نگاه باز و روشنفکری مردم هم اینک این استان امنیت بسیار خوبی دارد.
انتهای پیام/
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 427686
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *