۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رزمایش موشکی «اقتدار ولایت» توهمات دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد/ حضرت فاطمه(س) اولین مبارز سیاسی امت است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: رزمایش موشکی «اقتدار ولایت» توهمات دشمنان اسلام را نقش بر آب و مايوس و نااميد كرد.
رزمایش موشکی «اقتدار ولایت» توهمات دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد/ حضرت فاطمه(س) اولین مبارز سیاسی امت است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با بیان اینکه دنیا گذرگاه و آخرت قرارگاه است، اظهار كرد: يكي از مهمترين علت هاي غفلت انسان از آخرت و روز حسابرسي در محضر پروردگار، جاودانه دانستن اين دنيا است زيرا از انسان كارهاي سر مي زند كه نمایانگر اين مطلب است و در بسیاری از روایات روی زوال پذیر بودن دنیا تأکـید شـده است.
 
وي افزود: امام محمدباقر(ع) در خصوص گذرا بودن اين دنيا فرموند: «همانا دنیا پلی است که از آن بگذرید و آبادش نسازید»
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسيس بنياد شهيد به فرمان امام خميني(ره) و روزشهدا، گفت: همه بر سر سفره شهدا نشستیم و اذعان داریم که همه اقتدار نظام را مدیون شهدا هستیم.
 
وي با اشاره به دهه فاطميه، بيان كرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) نخستين حامي ولايت بود که اطاعت از ولایت و رهبری را با تمام وجود خود ثابت کرد و در این راه شهید شد و امروز بر همه ما به ویژه بانوان فرض است تا با تأسی از این حضرت گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشیم و فرامین رهبر معظم انقلاب را با گوش جان پذیرا و به آن عمل کنیم.
 
حجت الاسلام ميري تصريح كرد: فاطمه(س) بعنوان سرور زنان هستند و بهترين الگو سرمشق براي همه زنان عالم بشمار مي روند و زنان بايد از ايشان پيروي كنند.
 
وی با اشاره به ديدار اعضاي خبرگان رهبري با رهبر انقلاب، گفت: اهمیت مجلس خبرگان در همگرایی در کشور مورد تاکید جدی رهبر انقلاب بود و ایشان فرمودند اعضای خبرگان رهبر بعدی را یک رهبر انقلابی انتخاب کنند تا بتواند بر سر آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا استواری کند.
 
وي خاطرنشان كرد: دفاع رهبر انقلاب از برخی اعضای خبرگان که در ایام برگزاری انتخابات مورد توهین و تخریب قرار گرفته بودند نیز نشان داد که بر نقش با ارزش خبرگان و ضرورت وجود اخلاق در جامعه و در همه سطوح تاکید فراوانی دارند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به چهارشنبه سوري و چهارشنبه آخر سال، گفت: از همه ي خانواده ها ميخواهيم كه از ایجاد حرکات غیرمتعارف و همچنین سوزاندن لاستیک‌ها در سطح شهر پرهیز کنند زیرا که این کار آسیب جدی به محیط زیست و سلامت مردم وارد می‌کند.
 
وي با اشاره به رزمايش موشكي اقتدار ولايت، افزود: اين رزمايش عظيم توانست استكبار را سر درگم كند و سبب نقش بر آب شدن تمام نقشه‌های دشمنان شد.
 
وي اذعان كرد: اگر ما امروز در قلب پر حوادث غرب و خاورمیانه با آرامش انتخابات را برگزار می‌کنیم به برکت انسان‌های فرهیخته و کسانی که چنین رزمایش‌هایی را برگزار می‌کنند، است.
 
حجت الاسلام ميري گفت: مسئله نفوذ از مهمترين و بزرگترين طرح هاي دشمن جهت ضربه زدن به نظام است و بعضي افراد در زبان از ولایت فقیه دفاع می‌کنند و در این باره بسیار فعال هستند تا به جایگاه‌های مورد نظر دست یابند بعد از دست‌یابی به جایگاه خود اقدام به تلاش برای رسیدن به اهداف خود به هر طریقی می‌کنند.
 
وي با اشاره به سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران، تصريح كرد: نمازجمعه سنگر بزرگ و ارزشمندي براي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به بمباران شيمايي شهر حلبچه توسط رژيم بعص عراق، اظهار كرد: اين عمل ننگين و زشت در سال 66 با حمايت غربي ها، هزاران نفر از كردها را كشت و مدعیان حقوق بشر نه تنها این عمل را محکوم نکردند بلکه بعد از این اقدامات وحشیانه، رژیم صدام را از لیست حامیان تروریسم خارج کردند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 429022
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *