۰

آغاز رزمایش عملیاتی طرح نوروزی 95 در سیستان و بلوچستان

همزمان با سراسر کشور، رزمایش عملیاتی طرح نوروزی 95 از امروز آغاز و تا 14 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
آغاز رزمایش عملیاتی طرح نوروزی 95 در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز با حضور مسئولان و همزمان با سراسر کشور رزمایش عملیاتی طرح نوروزی 95 در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور تمامی دستگاه‌های امدادی از جمله هلال‌احمر، اورژانس و پلیس راه آغاز شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: 150 هزار نفر همیار پلیس، 620 نفر راهور محله، 550 پلیس نامحسوس و بیش از 600 نفر از فرهنگ یاران پلیس علاوه بر ماموران انتظامی و پلیس راه در طرح نوروزی امسال مشارکت دارند.
این مسئول ادامه داد: پلیس‌های تخصصی به صورت 100 درصد و سایر همکاران به طور 70 درصد در آماده‌باش به سر می‎برند تا مردم به راحتی از تعطیلات نوروز در فضایی امن و با آرامش بهره‌مند شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه میزان ترددها در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان افزایش یافته است، دستگاه‌های امدادی باید تمامی توان خود را به کار بگیرند تا مسافران نوروزی در فضایی آرام از جاده‌هایی ایمن و با نظارت پلیس از سفر خود لذت ببرند.
سردار رحیمی ضمن قدردانی از وفاق و همدلی بین دستگاه‌های امدادی برای برگزاری طرح نوروزی، بیان کرد: امسال تعداد کشته‌ها در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 107 نفر کاهش داشته است که این نشان از تلاش همه اعضای کمیته امینی و حمل و نقل جاده‌ای است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 429460
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *