۰

نظارت بر حمل‌ونقل سوخت در سیستان و بلوچستان ضعیف است

استاندار سیستان و بلوچستان نظارت بر حمل‌ونقل سوخت در این استان را ضعیف عنوان کرد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، جلسه هماهنگی هیأت مدیره شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی ایران با حضور مسؤولان کشوری و استانی در چابهار برگزار شد.
استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با انتقاد از عملکرد نظارتی شرکت پخش فرآورده‎های نفتی در استان، گفت: نظارت بر حمل‌ونقل سوخت در استان ضعیف است.
علی‌اوسط هاشمی افزود: نظارت از مبدأ تا مقصد حمل‌ونقل سوخت در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: ‎صادرات نفت را نمی‌توان محصور به منافع اقتصادی دید، بلکه باید منافع ملی را مدنظر قرار داد.
استاندار سیستان و بلوچستان با انتقاد از نحوه قیمت‎گذاری سوخت، تصریح کرد: نوسانات قیمت سوخت در عمده‌فروشی نباید قیمت خرده‌فروشی را تحت تأثیر قرار دهد.
وی خطاب به نمایندگان شرکت پخش فرآورده‎های نفتی، گفت: آینده این منطقه که در مسیر پویای و پیشرفت است را مطابق با معیارهای آن مورد توجه قرار دهید.

در ادامه این مراسم معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی ایران نیز اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های همکاران منطقه چابهار سیاست‌های کلان وزارت نفت در این منطقه به خوبی در حال اجرا است.
منصور ریاحی همچنین به اقدامات مثبت منطقه چابهار و زاهدان در زمینه فروش سوخت مرزی در سال 94 اشاره و افزود: مقدار زیادی فراورده سوختی سال گذشته از این استان صادر شده است.
در ادامه مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه چابهار نیز میزان فروش سوخت در بازارچه‌های مرزی ریمدان و پیشین را تشریح کرد و گفت: بابت سه پروژه 65 میلیارد تومان به این شرکت اختصاص یافته است.
عبدالله گیتی‌منش گفت: کمیته رسیدگی به تخلفات در سطح منطقه برگزار شده و با متخلفان بدونف اغماض برخورد می‌شود.
گفتنی است، شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق سی و هفت‎گانه شرکت ملی پخش است که وظیفه تأمین و توزیع فراورده در جنوب استان سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 432255
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *