۰

کشف 580 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف نزدیک به 580 کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری مسلحانه مرزداران در مرزهای جنوبی این استان خبر داد.
کشف 580 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: قاچاقچیانی که قصد داشتند مواد مخدر را به وسیله دواب وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران خود را در تنگا و محاصره نیروهای علمیاتی مرزبانی دیدند و به سوی ماموران اقدام به تیراندازی کردند اما سرانجام مرزداران با پاسخی کوبنده آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند و توانستند محموله را از چنگال آنها خارج کنند.
این مسئول ادامه داد: در این عملیات مأموران هنگ مرزی سراوان در پاکسازی منطقه موفق شدند مقدار 578 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.
وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان در مبارزه با این بلای خانمانسوز خاطرنشان کرد: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 430345
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *