۰
سردار رحیمی خبر داد

کشف 931 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 931 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های مهرستان و سراوان خبر داد.
کشف 931 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ماموران پلیس در دو عملیات موفق در شهرستان‌های مهرستان و سراوان، 931 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این کشفیات در دو عملیات جداگانه بوده است.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایش‌های تخصصی از سوداگران مرگ قاچاقچی سابقه‌داری را که با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا در حال جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر بود، شناسایی کردند.
رحیمی افزود: ماموران پلیس این قاچاقچی را به همراه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر در منطقه پیرآباد شهرستان مهرستان شناسایی کردند که وی با مشاهده ماموران و تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد و پس از مدتی تعقیب و گریز و مورد هدف قرار گرفتن چرخ‌های خودرو، با استفاده از تاریکی شب و با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، ماموران در بازرسی از این خودرو 684 کیلوگرم تریاک و 51 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
وی از اجرای عملیات موفق دیگری خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان سراوان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، 196 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 434091
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *