۰

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یکهزار و یکصد کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مرزداران سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظها کرد: مرزداران گردان مرزی سیرکان با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای کمین هدفمند توانستند مانع رسیدن قاچاقچیان مواد مخدر به اهداف شومشان شوند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند که در نتیجه با توجه به هوشیاری، واکنش سریع و آتش پرحجم مرزداران گردان سیرکان، در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.
این مسئول ادامه داد: قاچاقچیان پس از ساعاتی درگیری مسلحانه در محاصره مرزداران گردان سیرکان وقتی توان رویارویی با ماموران را در خود ندیدند به ناچار خود را تسلیم مرزداران کردند که در نتیجه تعداد دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.
وی گفت: ماموران در این عملیات موفقیت‌آمیز توانستند در پاکسازی و بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار یک‌هزار و یکصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پوشش بشکه‌های سوخت جاسازی شده بود را به همراه تعداد دو قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیری مهمات مربوطه از آنان کشف و ضبط کند.
سردار حبیبی با قدردانی از نقش موثر و همکاری خوب مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرزهای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران و دریابانان استان با پاسداری از مرزهای جنوب شرقی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخوردار خواهند کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 431795
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *