۰
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش خبر داد؛

برگزاری مسابقات استاني والیبال جام معلم فداكار در خاش/ فعاليت ۴ هزار ورزشكار در شهرستان خاش

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: مسابقات استاني والیبال جام معلم فداكار با حضور 4 تيم در سالن ورزشي شهداي گمنام شهرستان خاش برگزار مي شود.
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما از برگزاري مسابقات استاني واليبال چهارجانبه گراميداشت ياد و خاطره معلم فداكار حميدرضا گنگوزهي در خاش خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات برای ارج نهادن به مقام اين معلم فداكار و ايثارگري و از خودگذشتگي آن است كه با اين اقدام براي جوانان و خصوصاً جامعه ورزشكاران الگو و نمونه بود.
 
وي افزود: وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقات است.
 
قلندرزهي با بیان اینکه این رقابت ها به مدت دو روز 26 و 27 فروردين در محل سالن ورزشي شهداي گمنام اين شهرستان برگزار مي شود، خاطرنشان کرد: تیم های بخشداري مركزي خاش، منتخبين زاهدان، سراوان و ايرانشهر در این دوره به مصاف هم می روند.
 
وی اذعان كرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
 
گفتنی است افزون بر چهار هزار ورزشکار بصورت فعال در ۲۵ رشته ورزشی ویژه خواهران و برادران در شهرستان خاش به فعالیتهای ورزشی مشغول هستند.
 

.

.

 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 431051
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *