۰
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش خبر داد؛

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در خاش

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در خاش خبر داد.
حجت الاسلام اكبر نيري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  با اشاره به فضلیت های ماه رجب اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر مكرم اسلام(ص) ماه رجب ماه خداست و هر کس یک روز را در این ماه روزه بگیرد عذاب الهی از او برداشته و درهای جهنم بر روی او بسته می‌شود.
 
وي با بيان اينكه اعتکاف دریایی رحمت است، افزود: اعتکاف باید با نیت قربه الی الله انجام شود و اعتکاف از روی ایمان و یقین باعث مغفرت مومن می شود.
 
حجت الاسلام نيري خاطرنشان كرد: اعتکاف تضریح به درگاه خداوند است و در این سه روز با بندگی و تلاوت قرآنم به سمت خدانزدیک تر می شوند.
 
وي با بیان اینکه سال گذشته استقبال جوانان بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: سال گذشته در شهرستان خاش بيش از 130 نفر از برادران و خواهران مومن شهرستان خاش در این مراسم معنوی شرکت کردند.
 
حجت الاسلام نيري از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال خبر داد و گفت: ثبت نام این مراسم از 20 فروردین 95 آغاز شده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.
 
وی گفت: زمان برگزاری این مراسم از چهارشنبه 1 اردیبهشت لغایت شنبه 4  اردیبهشت ماه است.
 
حجت الاسلام نيري با اشاره به مساجدی که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: در سه مسجد جامع، عترت النبی(ص‌) و مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی سازمانی جهت برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.
 
وي با برشمردن آثار و فواید اعتکاف، گفت: این عبادت فرصتی مناسب برای اتصال یافتن به رحمت الهی و رسیدن به درجات عالیه است.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش اظهار کرد: اعتکاف جلوه زیبایی از بندگی است که روح آدمی را فارغ از هر مساله دنیوی به تهذیب نفس و تحول در وجود خود سوق می دهد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 431200
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *