۰
به همت جمعیت امام علی(ع)سيستان؛

سقفی برای خانواده معلم فداکار خاشي

با همت جمعیت امام علی (ع) و همدلی مردم در روز پدر اهدا خواهد شد.
به گزارش تفتان ما، برای قدردانی از فداكاري و ايثارگري حميدرضا گنگوزهي معلم فداكار خاشي، در آستانه روز پدر و براي خوشحالي دو فرزند اين معلم فداكار كه شايد با اين اقدام كمتر جاي خالي پدر را احساس كنند، جمعیت امام علی(ع) سيستان تصمیم دارد با یاری مردم خانه‌ای به ارزش 148 میلیون تومان برای همسر و دو دخترش خریداری کند تا در آستانه روز پدر لبخند شادی بر لبان همسر و دو دخترکوچک او نقش ببندد.
 
فرزاد حسینی، یکی از اعضای جمعیت امام علی(ع) سيستان در خصوص این تصمیم اظهار كرد: به محض شنیدن خبر فداکاری معلم استان سیستان و بلوچستان اعضای جمعیت دانشجویی- امدادی امام علی(ع) به این فکر افتادند کاری به پاس حرکت ارزشمند معلم فداکار- حمیدرضا گنگوزهی- انجام دهند.
 
وي افزود: به‌همین علت لازم بود از نزدیک با خانواده معلم فداکار شهرستان خاش و شرایط زندگی آنها آشنا شویم. از آنجا که جمعیت امام علی(ع) از دو سال قبل به‌طور خاص در منطقه سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت و برگزاری آیین‌های مختلف است، زمینه آشنایی با این خانواده بسرعت فراهم شد و به‌همراه حبیب فاتح یکی دیگر از اعضای جمعیت امام علی(ع) به شهرستان خاش رفتیم.
 
حسینی با اشاره به اینکه برادر این معلم فداکار نیز یکی از معلمان منطقه میرجاوه در استان است، گفت: با همفکری اعضای جمعیت به این نتیجه رسیدیم در شهرستان خاش، خانه‌ای خریداری کنیم و سند آن را به نام دو دختر و همسر این معلم خیرخواه بزنیم.
 
این موضوع را از قبل با عبدالصمد گنگوزهی برادر این معلم نوعدوست مطرح کرده بودیم و وی چند خانه را برای بازدید در نظر گرفته بود. به اتفاق از خانه‌ها بازدید کردیم، اما مورد قبول واقع نشد زیرا باور داشتیم آن خانه‌ها در آن مناطق مناسب دختران و همسر معلمی نیست که جان خود را فدای تعدادی از دانش‌آموزان این مرز و بوم کرده است. 
 
با بررسی‌های متعدد، خانه‌ای دوطبقه پیدا کرده و تصمیم گرفتیم به تهران بازگردیم تا با فراهم کردن زمینه مناسب، نسبت به خرید آن خانه اقدام کنیم. در ادامه به محل زندگی این معلم فداکار و اعضای خانواده‌اش در شهرستان خاش رفتیم. باورش سخت بود معلمی بااین طبع بلند و همتی والا، ساکن خانه‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان خاش بوده است و به ‌این ترتیب از اینکه توانسته بودیم منزل بهتری را برای همسر و دختران این عزیز در نظر بگیریم احساس رضایت بیشتری کردیم.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 431202
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *