۰
معاون ابتدايي وزير آموزش و پرورش:

اختصاص ردیف اعتباری ویژه براي ايجاد فضاهاي آموزشي و توسعه پيش دبستاني در سيستان و بلوچستان/ معاون ابتدايي وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم فداکار خاشی ديدار كرد + تصاوير

معاون ابتدايي وزير آموزش و پرورش گفت: ردیف اعتباری ویژه براي ايجاد فضاهاي آموزشي و توسعه پيش دبستاني در سيستان و بلوچستان اختصاص يافته تا بتوانيم زنگار محروميت را از چهره آموز و پرورش اين استان بزداييم.
اختصاص ردیف اعتباری ویژه براي ايجاد فضاهاي آموزشي و توسعه پيش دبستاني در سيستان و بلوچستان/ معاون ابتدايي وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم فداکار خاشی ديدار كرد + تصاوير
به گزارش تفتان ما، رضوان حيكم زاده در ديدار با خانواده معلم فداكار حميدرضا گنگوزهي در شهرستان خاش، اظهار كرد: بدون شك اقدام معلم فداكار حميدرضا گنگوزهي در نقطه صفر مرزي پاكستان در راستاي كمك به دانش آموزان يك كار بسيار ارزشمند، ماندگار و جاودانه است.
 
وي ادامه داد: اين اقدام تحسين برانگيز و نجات جان دانش آموزان و ايثارگري معلم فداكار در كتابهاي درسي گنجانده خواهد شد و به نسل هاي بعدي نيز منتقل مي شود تا جاودانه بماند.
 
حكيم زاده بيان كرد: فداكاري و از خودگذشتگي حميدرضا گنگوزهي نمونه بسيار بارز معلم فداكار و اسوه است و اين ايثارگري براي هميشه در اذهان مردم جاودانه مي ماند و تمام ملت ايران و خصوصاً معلمان و فرهنگيان به اين معلم فداكار افتخار مي كنند.
 
وي با بيان اينكه معلمان ايران بارها در طول تاريخ ايثارگري و از خودگذشتگي ها را به ثبت رساندند، گفت:  بي ترديد تنها وظيفه و رسالت آموزش و پرورش، آموزش دروس نيست بلكه آموزش جهت كسب دانش، آموزش براي كار و آموزش براي زندگي و آموزش براي ديگران زندگي از اركان آموزش به دانش آموزان است.
 
معاون ابتدايي وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه حضور و همراهي مردم جهت تامين امنيت مناطق مرزي سيستان و بلوچستان و توجه به تحصيل فرزندان قابل تقدير است، اذعان كرد:  رديف ويژه اي جهت ايجاد فضاهاي آموزشي و توسعه پيش دبستاني در سيستان و بلوچستان پيش بيني شده كه سعي ميكنيم با تخصيص بودجه هرچه بيشتر جهت زدودن زنگار محروميت از آموزش و پرورش استان گام برداريم.
 
وي اظهار كرد: حميدرضا گنگوزهي بدون شك براي نظام آموزشي ايران مايه افتخار و سربلندي است و معلمان فداكار اين كشور همواره با روحيه جهادي و فداكاري در راه پيشبرد اهداف بلند نظام آموزشي كشور مشغول به خدمت هستند و حتي براي حفظ دانش آموزانشان جان خود را نثار مي كنند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ حمیدرضا گنگوزهی معلم فداکار مدرسه شهید رحیمی روستای نوکجو منطقه مرزی بخش مرکزی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان در 15 فروردین امسال با ایثار جان خود، سه دانش آموز مدرسه را از ماندن در زیر آوار و مرگ حتمی نجات داد.
 

.

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 436356
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *