۰
شهردار خاش:

رونمايي از ميدان و المان معلم فداكار در شهرستان خاش/ ايثار و از خودگذشتگي حميدرضا گنگوزهي در تاريخ ايران جاودانه شد

شهردار خاش گفت: ميدان و المان معلم فداكار با هدف ثبت ايثارگري ها و فداكاري هاي اين معلم در اذهان شهروندان افتتاح و رونمایی شد.
رونمايي از ميدان و المان معلم فداكار در شهرستان خاش/ ايثار و از خودگذشتگي حميدرضا گنگوزهي در تاريخ ايران جاودانه شد
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ميدان و المان و شناسنامه معلم فداكار خاشي با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره اين معلم دلسوز و ايثارگر در سطح شهر نصب و با حضور خانواده این معلم ایثارگر و مسئولان افتتاح شد و آن را به روح این عزیز تقدیم می‌کنیم.
 
وي با بيان اينكه  اين المان با پیش طرح هنرمندان كشورمان طراحی شد، تصريح كرد: آسفالت دور میدان، جدولگذاری، پازل کاری، نصب برج نوری و جابجایی تیرهای برق و طرح اين المان با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران ما در شهرداری در این مدت کوتاه به بهره‎برداری رسید که باید از آن‌ها تشکر کنم.
 
تمنداني اين ميدان و المان معلم فداکار خاشی با اعتباري بالغ بر 700  میلیون ریال به بهره برداري رسيد.
 
وي با اشاره به ايثارگري ها و فداكاري هاي حميدرضا گنگوزهي معلم فداكار، گفت: معلم فداکار، جان خود را که بزرگترین سرمایه است برای نجات دانش آموزان، فدا کرد تا زیستن برای دیگران را بیاموزد و اين اقدام انسان دوستانه اين معلم واقعا تحسين برانگيز است و اين فرهنگ ایثار باید در بین ساير اقشار جامعه ترويج داده شود.
 
تمنداني با بيان اينكه حمیدرضا گنگوزهی با این اقدام ظرفیت ایثار و گذشت را در مسیر آینده دانش‌آموزان ایجاد کرد، ادامه داد: وجود اينگونه معلمان در استان افتخار و سندي بزرگ و جاودانه در تاريخ افتخارات مردمان اين ديار است كه هميشه نام و یادشان زنده می‌ماند.
 
شهردار خاش با بيان اينكه توجه به مبلمان شهری از اولويت های ما است، اذعان كرد: ميدان ها از اثرگذارترين فضاها و مكان هاي شهري در اذهان شهروندان است كه تا حدودي معمولا ساکنان یک شهر، مناطق مختلف شهرشان را بوسیله میادین آن از هم بازشناسی می‌کنند.
 
وي گفت: معلمان نقش مؤثری در تعلیم و تربیت فرزندان برعهده دارند و معلمی شغلی به مانند انبیاء انسان سازی و تولید نیروی انسانی مولد در جامعه است و جایگاه اثر قلم معلم بر خون شهید افضل گشته است.
 
تمنداني همچنين از افتتاح و بهره برداري 15 پروژه شهرداري در چندروز اخير در اين شهرستان خبر داد و بيان كرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر بیست میلیارد و 239 میلیون ریال هزینه شده است
 
وي اظهار كرد: زیرسازی و جدولگذاری دو طرف خیابان مولوی، مکی، انقلاب، سرباز، آزادي، خيام، سرحد، فردوسي و محله هواشناسی و کانال آب خيابان صیادشیرازی و تقاطع مسجد جامع محمدآباد و هشت پارک محله ای در هواشناسی، امام بخش سه، فرودسی و 61 دستگاه از پروژه های مهم شهرداری خاش بود كه در روزهاي اخير افتتاح شد.
 
گفتني است؛ شهروندان و خانواده مرحوم گنگوزهي با نصب بنرهای مختلف از شوراي شهر و شهرداري خاش قدردانی کردند.
 
 

.

.

.

.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 434609
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *