۰

شهدا به ما آموختند اهل مبارزه باشیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا به ما آموختند اهل معامله نباشیم و اهل مبارزه باشیم.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در مراسم یادواره شهید پرکاس و شهدای روستای غلامعلی که در شهرستان نیمروز برگزار شد اظهار داشت: ما هر چه شهید، آزاده، اسیر، و جانباز در دنیا دادیم ضرر نکردیم چرا که در مقابل آن صاحب عزت شدیم.
فرمانده سیستان و بلوچستان افزود: تفکر اسلام ناب محمدی تفکری است که هیچ کس توان مقابله با آن را ندارد چون تفکر حق و حقیقت است و برای بقای آن خالص ترین انسان‎ها همچون ابا عبدالله و یاران وفادارش را دادیم.
این مسئول شهیدان را پرورش یافته مکتب و نهضت حسینی دانست و افزود: شهدا سر کلاس درس عباس‌بن‌علی(ع) نشستند و با مولفه‎های ادب و معرفت به حسین بن علی(ع) رسیدند.
سردار معروفی خاطرنشان کرد: آنان که امروز از حریم اسلام ناب دفاع می‎کنند کسانی هستند که همه وجودشان آبرویشان بود و برای بقای دین خدا، کرامت انسانی، حفظ تمامیت ارضی و حفظ و ترویج ارزش‎های ناب جان خود را فدا کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا به هیچکس بدهکار نیستند چون رسالتشان را به جا آوردند؛ شهدا عافیت طلب و سیاسی بودند اما سیاسی کار نبودند چرا که سیاست روند انقلاب را کند می‎کند.
معروفی ادامه داد: شهدا به ما آموختند اهل معامله نباشیم و اهل مبارزه باشیم.
وی به تبیین قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: به برکت مجاهدت‎ها، ایثارگری‎ها، صبر و مقاومت ملت ایران ما امروز در دنیا دارای قابلیت‌هایی هستیم که دشمنان قسم خورده ما جرات انجام هیچ حرکت و عملیات سختی علیه ایران اسلامی را نمی‌کنند.
معروفی افزود: ما امروز فرهنگ اسلام ناب محمدی را در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنیم؛ بحث امروز با غرب فیزیکی نیست بلکه دعوا بر سر حوزه نظری است.
وی ادامه داد: امروز در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) که به دست یک مجاهد، عالم، عارف و متخصص و کارشناس دین پایه‌گذاری شد و برگرفته از قصور دین و تعالیم قران کریم و پیامبر و ائمه هدی(ع) است اسلام آمریکایی قد علم کرده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همه ما امروز بر سر سفره شهدا نشستیم کسانی که برای این عزت و افتخار و سربلندی جان خود را تقدیم کردند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 431799
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *