۰

اردوهای راهیان نور بزرگترین مانور فرهنگی کشور است

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: اردوهای راهیان نور بزرگترین مانور فرهنگی کشور است و بهتر برگزار شدن این اردوها نیازمند توجه بیشتر آموزش و پرورش است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، قاسم حبیب‌زاده در دیدار با علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم اظهار داشت: باید دانش آموزان امور مدرسه را بر عهده گیرند و مدیران به عنوان مشاور در کنار آنها ایفای نقش کنند هر مجموعه اگر سه ویژگی اخلاق، هویت و تعصب تشکیلاتی نداشته باشد از آن به عنوان یک تشکل فعال نمی‎توان یاد کرد.
وی افزود: آموزش‌های یاوران ولایت در تابستان هم به لحاظ کمی و کیفی در دو سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‎ای داشته است به‌ طوری که امسال حدود 6 نفر از دانش آموزان به عنوان فرماندهان واحدها در مرکز استان آموزش خواهند دید.
حبیب‎زاده به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: راهیان نور را بزرگترین مانور فرهنگی کشور است.
وی گفت: حجم عظیمی از دانش آموزان در راهیان نور شرکت می‎کنند و لذا بهتر برگزار شدن این اردوها نیازمند توجه بیشتر آموزش و پرورش است.
جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور همچنین به امنیت مدارس اشاره کرد و افزود: نقش آموزش و پرورش در استان‎های خاص در امنیت پایدار کمتر از دستگاه‎های امنیتی نیست شاید در کوتاه مدت سبزپوشان این مرز و بوم این کار را انجام دهند اما در دراز مدت مجموعه آموزش و پرورش با نقشی که می‎آفرینند ذهن کودکان امروز و عنصر فعال آتی را در مدارس پرورش می‎دهند.
علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بر استفاده از ظرفیت‎های مدیران، خانواده‎ها و بهترین استفاده از امکانات موجود تاکید کرد و خواستار تقویت یادمان‎های شهدا در استان شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 432027
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *