۰
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي:

به دليل مشکلات بیکاری در استان سيستان و بلوچستان، کمیسیون اجتماعی مجلس را انتخاب كردم

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: به دليل مشکلات بیکاری در استان سيستان و بلوچستان، در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور خواهم داشت و امیدوارم بتوانم در اين كميسيون تاثیرگذار باشم و انتخاب شوم.
به دليل مشکلات بیکاری در استان سيستان و بلوچستان، کمیسیون اجتماعی مجلس را انتخاب كردم
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه در حال حاضر  در كميسيون اجتماعي مجلس عضو شدم، اظهار كرد: با توجه به 16 سال فعالیتم به عنوان بخشدار و سابقه فعالیت در سه وزارتخانه و همچنین  دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی زبان انگلیسی و فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری، کمیسیون اجتماعی را انتخاب كرده ام تا پس از تصويب كميسيون ها بتوانم به مردم استان خدمت كنم.
 
وي با بيان اينكه نمايندگان بايد باتوجه به علاقه و تخصص خود وارد كميسيون ها شوند، گفت: با توجه به رشته تحصیلی و سابقه کار بنده کمیسیون اجتماعی و شوراها را انتخاب کرده ام و امیدوارم  بتوانم در اين كميسيون تاثیرگذار باشم و  انتخاب شوم.
 
كرد با بیان اینکه به خاطر مشکلات بیکاری در استان سيستان و بلوچستان، در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور خواهم داشت، گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل و معضل استان و شهرستان خاش بیکاری و اشتغالزايي است.
 
وي تاكيد كرد: بايد زمينه اشتغالزايي جوانان را فراهم كرد و كميسيون اجتماعي مجلس با وزارت تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي رابطه نزديكي دارد و به همين دليل اين كميسيون را انتخاب كردم.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: به جهت پيشرفت و توسعه استان و خصوصاً شهرستان خاش وارد اين كميسيون شدم تا بتوانم بيشترين خدمت را از طريق اين كميسيون كه قلب تمام كميسيون هاي مجلس است، به مردم ارائه دهم.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 433052
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *