۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس:

شهروند درجه يك و دو در نظام و حكومت عالي اسلامي وجود ندارد/ امنيت سيستان و بلوچستان با اقتدار نيروهاي نظامي بسيار عالي است

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهروند درجه يك و دو در نظام و حكومت عالي اسلامي وجود ندارد و در نظام همه ي ملت به يك چشم نگاه مي شوند.
شهروند درجه يك و دو در نظام و حكومت عالي اسلامي وجود ندارد/ امنيت سيستان و بلوچستان با اقتدار نيروهاي نظامي بسيار عالي است
به گزارش تفتان ما، علي كرد در نماز عید فطر اهل تشیع و اهل سنت شهرستان خاش، اظهار كرد: عيد فطر راه رسيدن به اوج و قله تقوا و ايمان است و اين روز در حقيقت روز رسيدن پروردگار متعال است.
 
وي گفت: عید فطر عید توفیق بندگی و تهذیب نفس است كه پس از یک ماه عبودیت و روزه داری زمینه ترک معصیت و دوری جستن از گناه را فرآهم آورده و ثمره یک ماه روزه داری، آمرزش و بخشش معبود حق تعالی است.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در نظام همه ي ملت به يك چشم نگاه مي شوند، تاكيد كرد: در دولت، مجلس، نظام و حکومت عالی اسلامی برای خدمت به مردم شهروند درجه یک و دو وجود ندارد و فرصت و بستر و شرایط برای خدمت فراهم است.
 

 
كرد با تقدير و تشكر از مردم حوزه انتخابيه جهت حضور در انتخابات مجلس، گفت: در جریان رقابت های انتخاباتی گرایش ها و سلایق مختلف وجود دارد اما اکنون باید همه در کنار هم و دست در دست یکدیگر برای عمران و آبادانی منطقه و کشور تلاش کنند.
 
وي با تاکید بر اینکه من بعنوان خدمتگذار شما از هیچ کاری که در توان و وظایفم باشد کوتاهی نخواهم کرد، گفت: من با خدای خود عهد بسته ام که از حق افرادی که در حوزه انتخابیه بنده سکونت دارند دفاع کنم و تا آخر خدمت خود از این مهم کوتاهی نخواهم کرد.
 
كرد با بيان اينكه دفتر ارتباطات مردمي در كل حوزه انتخابيه بنده از ساعت 7 صبح الي 14 ظهر فعال است، گفت: نماینده باید در تمام زمینه ها در دسترس و در اختیار مردم باشد و برای رفع نیازها و مطالبات موکلان خود همت کند و در دفاتر ارتباطات كارشناسان آماده پاسخگويي به نيازهاي مردم هستند.
 

 
وی با تشریح گوشه ای از برنامه های آینده خود، اذعان كرد: باید با بهره گرفتن از تجربه ها و ظرفیت علما، نخبگان، دانشگاهیان، جوانان، معتمدان، روستائیان و عشایر و غیره بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه ارائه دهیم.
 
كرد با بيان اينكه امنيت استان سيستان و بلوچستان با اقتدار نيروهاي نظامي بسيار عالي است، اظهار كرد: برای تامین امنیت و رفع اختلافات قومی باید کارکردهای لازم شکل بگیرد و شوراهای اداری و تامین نیز با حفظ کرامت و حرمت شهروندان به تقویت امنیت و خدمت به مردم همت کنند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 433876
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *