۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

فلسفه ماه رمضان؛ تقویت بندگی و قرب به پروردگار است/ نمايندگان مجلس دهم در خصوص اقتصاد مقاومتي از دولت يازدهم مطالبه كنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: فلسفه ماه رمضان؛ تقویت بندگی و قرب به پروردگار است و آثار و برکات بسيار زيادي برای اين ماه مبارک نقل شده و در این راستا بهره‌مندی هر چه بیشتر از برکات این ماه ضروری است.
فلسفه ماه رمضان؛ تقویت بندگی و قرب به پروردگار است/ نمايندگان مجلس دهم در خصوص اقتصاد مقاومتي از دولت يازدهم مطالبه كنند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به آثار و بركات بسيار زياد ماه رمضان، اظهار كرد:‌ اين ماه عزيز بعنوان ماه نزول قرآن كريم و ماه ميهماني خدا بهترين فرصت و زمان براي راز و نياز با پروردگار و درخواست حاجات و نيازها است.
 
وي گفت: انسان مومن بايد روزه بجا آورد تا رضايت پروردگار جهان را به دست آورد و در جهت خشنودي معبود گام بردارد و همواره خود را شاهد بر اعمال و كردار خود ببيند و از معصيت و گناه دوري كند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز جهاد كشاورزي در تقويم، تصريح كرد: كشاورزي يكي از مهمترين محورهاي رشد و توسعه كشور است و كشاورزان نقش بسيار مهمي در خودكفايي و رونق اقتصادي مملكت دارند و بايد از آنها حمايت شود.
 
وي تاكيد كرد: كشاورزان يكي از مهمترين قشرهاي جامعه هستند و دولت در جهت رفع مشكلات و نيازهاي آنان حركت كند.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با نمايندگان مجلس، عنوان كرد: پايبندي و استواري به انقلاب اسلامي و شناخت اهداف و آرمانهاي والاي انقلاب، پایبندی به استقلال کشور وبی‎تفاوت نبودن در مقابل هجمه هاي دشمن از شاخصه‎های انقلابی بودن از دیدگاه رهبر انقلاب است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش ادامه داد: دغدغه‎ها و مطالبات مقام معظم رهبري باید مورد توجه نمایندگان دهمين دوره مجلس شورای اسلامی باشد و آنها را سرلوحه كار خويش قرار دهند.
 
وي با اشاره به روز ملي صنايع دستي، گفت: شهرستان خاش يكي از قطبهاي مهم صنايع دستي است ولي متاسفانه از آن حمايت نميشود و هنرمندان اين خطه هر روز مشكلاتشان بيشتر از قبل مي شود و بايد براي حل اين مشكلات چاره انديشي كرد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته محيط زيست، بيان كرد: حفظ محيط زيست مي تواند به ماندگاري بيشتر مردم روستا در روستا كمك كند.
 
خطیب جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: در جای جای این شهرستان بوی و تبسم قرآن به چشم می‌خورد که این اقدام نیک قرآنی در این شهرستان جای تقدیر از همه دست اندرکاران و متصدیان علوم قرآنی دارد.
  وي با تاكيد بر ضرورت عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار كرد: برای رفع معضلات، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم.     انتهاي پيام/
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 433066
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *