۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

جمهوري اسلامي نشان دهنده اقتدار و صلابت اسلام در جهان است/ ارگان مردمي و انقلابي سپاه پاسداران مايه استواري نظام است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: جمهوري اسلامي نشان دهنده اقتدار و صلابت اسلام در جهان است و اين اقتدار هرگز اجازه نفوذ استكبارجهاني به ايران اسلامي را نخواهد داد.
جمهوري اسلامي نشان دهنده اقتدار و صلابت اسلام در جهان است/ ارگان مردمي و انقلابي سپاه پاسداران مايه استواري نظام است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با سفارش تقوا به نمازگزارن، اظهار كرد: براي تقويت بنيان خانواده لازم است ارتباط دوستانه بين اعضاي خانواده باشد و در اين راستا بايد پدر و مادر فرزندان را به رعايت تقواي الهي و رستگاري و انجام فرايض واجب هدايت كنند.
 
وي تصريح كرد: خانواده ها به فرزندانشان سلام كردن هنگام ورود به خانه، رعايت بهداشت و خود آراستگي، كمك به همسر در امور خانه و پيشواز همسر هنگام خروج و ورود به منزل آموزش دهند تا بنيان خانواده تحكيم شود.
 
مولوي شهنوازي با تبريك هفته گراميداشت نيروي انتظامي به نيروهاي نظامي پرتلاش و سختكوش، گفت: امنيتي كه در جامعه داريم مرهون و مديون فداكاري ها و جانفشاني ها و شهادت طلبي هاي ماموران جان بركف نيروي انتظامي است و ترويج فرهنگ شهادت طلبي در بين نسل امروز امري واجب و لازم است.
 
وي با بيان اينكه ايران اسلامي يكي از امن ترين كشورهاي جهان است، خاطرنشان كرد: اين امنيت سبب تلاش ها و ولايتمداري ها و ايثارگري هاي نيروهاي نظامي و انتظامي و اطلاعات است كه بايد مردم قدردان باشند چرا كه همچين امنيت و رفاهي در ساير كشورهاي جهان نيست.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بيان كرد: مردم بايد با نيروهاي نظامي همكاري كنند چرا كه در اين صورت است كه تلاش هاي شبانه روزي ماموران نيروي هاي نظامي و انتظامي به نتيجه مثبت وقوع خواهد شد و جلوي اقدامات خرابكارانه اشرار و گروهك هاي معاند منطقه گرفته مي شود.
 
وي با تاكيد بر معدوم سازي اجناس كشف شده قاچاق، گفت: واردات و مصرف مواد مخدر از جمله مهمترين تهديدات دشمنان است كه به كشور ضربه مي زند و سبب فلج شدن اقتصاد ايران مي شود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز همدردي با كودكان فلسطيني، بيان كرد: رژيم صهيونيستي جهت مبارزه با مردم مظلوم و بي گناه فلسطين هميشه تلاش ميكرد و نوجوانان را به شهادت ميرساند اما هميشه پروردگار ظلم آن ها را به خودشان بازگرداند.
 
وي با اشاره به روز روستا، گفت: مسئولان بايد به روستاييان و عشاير توجه كنند و در راستاي حل مشكلات و معضلات آنان گام بردارند چرا كه عمران و آبادي كشور به روستاها بستگي دارد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز سالمند، اذعان كرد: سالمندان ثروت و سرمايه گران بها هستند و بايد تمامي اقشار جامعه ب آنها توجه كنند و احترام بگذارند چرا كه همواره در زندگي به تجربيات آن ها احتياج دارند و فرزندان نبايد پدران و مادران خود را به مراكز سالمندان بفرستند.
 
وي با اشاره به ديدار دانشجويان افسري با رهبر انقلاب، اظهار كرد: دفاع همچنان باقي است و رهبري مهمترين عامل پيروزي در هشت سال جنگ تحميلي و دفاع مقدس بود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 434915
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *