۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما:

دولت روحاني در تحقق گفته هاي خود خلف وعده كرده است/ برجام تنها دلخوشي و وعده پوچ به مردم بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: دولت روحاني در تحقق گفته هاي خود خلف وعده كرده است و دولت بايد در اين يكسال باقي مانده وعده هاي خود را عملي كند و خلف وعده در دين مبين اسلام نهی شده است و وعده های دروغین نیز گناهی بسیار بزرگ به شمار می آید.
دولت روحاني در تحقق گفته هاي خود خلف وعده كرده است/ برجام تنها دلخوشي و وعده پوچ به مردم بود
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه با وعده هاي پوچ و تو خالي نميتوان مردم را به رشد و بالندگي كشور اميدوار كرد، اظهار كرد: وعده هاي دولت در انتخابات رياست جمهوري در حافظه مردم باقي مانده و مردم نيز حق خود را از دولت خواستارند اما متاسفانه برخي ها تنها شعار و وعده مي دهند و در عمل چيزي را مشاهده نميكنيم.
 
وي با بيان اينكه تشكيل جلسه و صرفاً عكسبرداري از جلسات دردي را از مردم دوا نميكند، گفت: چندين سال است كه به مردم وعده آبرساني از كارواندر، راه آهن و گازرساني به شهرستان خاش داده شده اما عملاً اين شعارها پوچ و بي عمل مانده و اين وعده ها بر روي زمين خاك ميخورد و فاصله حرف و عمل در اين پروژه ها بسيار است.
 
مولوي شهنوازي گفت: دولت بايد در اين يكسال باقي مانده وعده هاي خود را عملي كند و خلف وعده در دين مبين اسلام نهی شده است و وعده های دروغین نیز گناهی بسیار بزرگ به شمار می آيد بنابراین انتظار می رود که وعده های مسئولین اجرایی شود.
 
* برجام تنها بر روي كاغذ مانده است
وي با بيان اينكه دولت بايد بيانات گوهربار مقام معظم رهبري را سرلوحه كار خود قرار دهد، اذعان كرد: در مسئله برجام آمريكايي ها فقط وعده هاي را بر روي كاغذ دادند اما در عمل مردم هيچ اثري را لمس نكردند و اين نشان از بدعهدي و نيرنگ آمريكايي ها دارد و بهترين سند بر اين ادعا همين برجام و توافقات خيالي و پوچ بود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار كرد: وضعيت اشتغال در كشور بسيار بحراني است و دولت موظف است طبق فرمايشات رهبري براي تامين رفاه و آسايش مردم و حل بحران و معضل بيكاري جوانان فكري اساسي بكند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 434550
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *