۰
سیستان وبلوچستان

ورود تعزیرات حکومتی به مدارس سیستان و بلوچستان

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: اخیرا شکایاتی از سوی والدین دانش آموزان در استان دریافت شده که به سبب آنها برخی مدارس بابت تحویل کارنامه مبلغی دریافت می کنند که این شکایت ها در حال پیگیری است.
ورود تعزیرات حکومتی به مدارس سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، اززاهدان،؛محمد حسین اشرفی افزود: شکایت های والدین دانش آموزان از برخی مدارس استان در حال بررسی و پیگیری و تعیین میزان تخلف به مراجع ذیربط ارسال شده است.
وی گفت: مدیران مدارس دولتی به این نکته توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی حق ندارند از والدین دانش آموزان برای تحویل کارنامه مبلغی دریافت کنند و باید طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی ادارات آموزش و پرورش اقدام شود.
معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان درصورتی که در هنگام دریافت کارنامه مبلغی به حساب شخص و یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی واریز کردند می توانند با مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان نسبت به اعلام شکایت خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: هیچ مدرسه دولتی حق دریافت وجه برای نام نویسی دانش آموزان را ندارد و صرفا در مدارس غیر انتفاعی آن هم با رعایت قوانین، مقررات و مصوبات طبق تعرفه امکان پذیر است.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره پیامک 5000515010 و یا با مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی نسبت به اعلام گزارش اقدام کنند.
انتهای پیام/جوان
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 433393
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *