۰
فرماندار خاش:

وظیفه شناسی مسئولان در حوزه اصناف؛ رضایتمندی مردم را به دنبال دارد/ اصناف و بازاريان در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش بسيار مهمي دارند

فرماندار شهرستان خاش گفت: وظیفه شناسی مسئولان در حوزه اصناف و تنظیم بازار سبب رضایت مندی مردم می شود.
وظیفه شناسی مسئولان در حوزه اصناف؛ رضایتمندی مردم را به دنبال دارد/ اصناف و بازاريان در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش بسيار مهمي دارند
به گزارش تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در نشست مسئولان و فعالان صنفی شهرستان خاش، اظهار كرد: باید تلاش شود در مباحث تامین کالاهای اساسی و کنترل قیمتها بهترین عملکرد ارائه شود، زیرا معتقدیم مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند.
 
وي افزود: صداقت اصناف خاش بر همگان واضح بوده؛ اما عملکرد شماری اندک و انگشت شمار از کاسبان متخلف سبب شده که ذهنیت مردم منطقه نسبت به بازار بد شود و مردم ما با حساسیت بالایی مباحث را دنبال کنند که این امر با عملکردی واضح و شفاف قابل حل است.
 
چاكرزهي گفت: برای پاسخ دادن به انتقادهای مردمی باید تلاش شود اقدامات انجام شده منعکس یابد و اینکه قیمتهای مقایسه ای از بازار و شهرهای اخذ و به محضر مردم شریف ما منعکس شود.
 

 
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه وظایف تنظیم و کنترل و پایش بازار در سال جاری برعهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده و باید این نهاد در ابعاد مختلف تهیه؛ تولید؛ عرضه و فروش ورود پیدا کند، اظهار کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت با همراهی اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نیز برای رفع مشکلات با مجموعه جهاد کشاورزی همکاری خواهند داشت.
 
مهدی اسماعیلی با بيان اينكه بازار می‌تواند نقش اساسی را در مهار گرانی و تورم داشته باشد و اینکه سود اصلی به تولید کننده برسد نه واسطه‌ها، گفت: همان‏طور که در دفاع مقدس جهادی مقاومتی و در مقابل هجوم دشمنان انجام دادیم، امروز نیز با توجه به تحریم‌های اقتصادی دشمنان باید برای اقتصاد خود جهادی عمل کنیم.  
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان خاش نیز گزارشی از اقدامات انجام در حوزه های مختلف اصناف ارائه داد و اظهار كرد: قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با اتحادیه های صنفی توزیعی از جمله میوه و تربار، موادغذایی، مرغ، ماهی و خواربار فروشان در راستای تخفیف کالاها و تامین کالاهای پرمصرف این ماه برگزار شد که تمامی اتحادیه ها متقبل شدند اقلام مورد نیاز مردم را در ماه مبارک رمضان با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه کنند.
 
نوراحمد هاشمزهي گفت: در سال قبل شش هزار بازدید انجام و برای 250 متخلف پرونده تشکیل دادیم که بر حسب رای تعزیرات حکومتی جرائمی به آنها تعلق گرفت.
 
وي تصريح كرد: اصناف و بازاريان لازم است تا نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا كنند تا نقشه‌های شوم دشمنان برای آسیب رساندن به بخش اقتصادی بی اثر بماند.
 

هاشمزهی بيان كرد: بازاريان و كسبه همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را بسیج کرده‌اند تا در جبهه اقتصادی ضمن كاهش مشکلات و نارسایی‌ها، قدرت واقعی‌شان رابه نمایش بگذارند.
 
وي با تاکید بر تقویت اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار اقتصادمقاومتي اقدام و عمل، ياد آور شد: اقتصاد مقاومتی بیشتر بر دوش اصناف است که باید آن را در جامعه ترویج دهند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، تجلیل از خدمات رئیس اتاق اصناف و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته اصناف خاش بود.
 

انتهاي پيام/
سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 433546
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *