۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي:

شعار «مرگ بر اسرائیل» تا نابودی كامل اسرائيل ادامه خواهد داشت/ رژيم صهيونيستي سيماي جنايتكاران دنيا است

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: شعار «مرگ بر اسرائیل» تا نابودی كامل اسرائيل ادامه خواهد داشت و روند محو رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است.
شعار «مرگ بر اسرائیل» تا نابودی كامل اسرائيل ادامه خواهد داشت/ رژيم صهيونيستي سيماي جنايتكاران دنيا است
علي كرد در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با محكوم كردن جنايت امريكا در منطقه اظهار كرد: رژيم اشغالگر قدس همچنان به دنبال مرگ دسته جمعي ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين است و آمريكا نيز از اين رژيم غاصب حمايت و پشتيباني ميكند و فرياد كودكان و زنان بي دفاع و مظلوم فلسطين در تاريخ ايران اسلامي به ثبت رسيده است.
 
وي با بيان اينكه طبق فرمايش رهبر انقلاب اسرائيل تا 25 سال آينده نابود خواهد شد، تصريح كرد: قتل كودكان و زنان فلسطيني واقعا دردناك است و مسلمانان امروز در برابر ستم گري هاي اين رژيم صهيونيستي سكوت نكردند و به راهپيمايي آمدند و خشم خود را از استكبار جهاني با صداي بلند اعلام كردند.
 
وي بيان كرد: ملت آزاده ايران اسلامي تا آزادي قدس دست از پشتيباني و حمايت مردم مظلوم و ستمديده فلسطين برنخواهند داشت و اين روز روزي است كه تمام ملت هاي اسلامي بر عليه استكبار جهاني متحد شدند و شعار مرگ بر اسرائيل و آمريكا سردادند.
 
كرد ادامه داد: وحدت دنياي اسلام بهترين راه جهت مقابله با تجاوزگران رژيم غاصب صهيونيستي است و راهپيمايي امروز نشان دهنده حدت و اتحاد جهان بود كه ما هر ساله شاهد تقويت و مستحكم تر شدن اين وحدت در جهان اسلام هستيم كه اين مهم همانند خاري بر چشمان دشمنان است.
 
وي با تقدير و تشکر از حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: این راهپیمایی باشکوه امروز ترس و دلهره بزرگی بر دل دشمنان اسلام انداخته است.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: مهمترین پیام مردم در راهپیمایی روز قدس امروز به سران کشورها این است که ما آماده یاری رساندن و کمک به مظلومان جهان هستیم.
 
كرد ضمن محکومیت جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیتسی غاصب و کشتار زنان و کودکان بی گناه و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود: تمام ملت‌ها می بایست مسئله مهم فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند، از حضور مسئولان و مردم فهیم و با بصیرت خاش را در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 433758
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *