۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

استان سيستان و بلوچستان نماد اتحاد و وحدت در ايران است/ بي حجابي و بي عفتي باعث نابودي شخصيت زنان در جامعه مي شود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: استان سيستان و بلوچستان نماد اتحاد و وحدت در ايران است و دشمنان نيز از هرفرصتي براي تضعيف اين وحدت استفاده ميكنند كه بايد مردم با بصيرت و هوشياري اين ترفند را خنثي كنند.
استان سيستان و بلوچستان نماد اتحاد و وحدت در ايران است/ بي حجابي و بي عفتي باعث نابودي شخصيت زنان در جامعه مي شود
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار كرد: اخلاق نيك و رفتار حسنه طبق روايات باعث نزديك شدن مومنان به طرف پروردگار متعال خواهد شد.
 
وي با تاكيد بر دوري جستن از نافرماني هاي پروردگار، تصريح كرد: تقواي الهي و نيكوكاري اساس و پايه همه ي كارهاي دنيا است و در صورتي كه اين دو مهم در زندگي انسان مورد توجه قرارگيرد و الگو و سرمشق باشد تمامي مشكلات انسان حل خواهد شد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با مسئولان نظام، گفت: برخورد جدي با دريافتهاي نامشروع و حقوق هاي نجومي و بازگرداندن اين اموال بيت المال و حق مردم به بيت المال بايد در دستور كار دولت باشد و با مجرمان اين اعمال زشت بايد شديداً برخورد شود.
 
وي با اشاره به سالروز حجاب و عفاف در تقويم، اذعان كرد: زنان و بانوان بايد عفاف و حجاب خود را رعايت كنند و بدانند كه عالم محضر خداست و بانوان اين مرز و بوم در تاريخ ايران اسلامي ثابت كردند كه پیشگام هستند و راهپیمایی علیه رژیم ستمشاهی در خصوص كشف حجاب را انجام دادند.
 
امام جمعه اهل سنت خاش با بيان اينكه ماه مبارك رمضان را پشت سر گذاشتيم، گفت: شما نمازگزاران و مومنان بايد قدر اين توشه و ذخيره هاي خود را بدانيد و براي سال آينده نيز حفظ كنيد و زيرا بي توجهي به اين توشه ها زمینه خسران و نابودی دنیوی و اخروی را برای انسان به همراه می‌آورد.
 
وي همچنين خطاب به گندمكاران و كشاورزان، بيان كرد: كشاورزان و ساير اقشار جامعه بايد زكات خود را پرداخت كنند تا در روز قيامت در پيشگاه معبود حق الهي سربلند باشند و رضايت پروردگار را به دست آورند.
 
وي با تاكيد بر حفظ و تقويت وحدت ميان شيعه و سني، گفت: با توجه به اينكه ايران اسلامي در ميان كشورهاي خاورميانه داراي ثبات بيشتري است و سران اين كشور اسلامي در راه اسلام ناب محمدي قرار دارند بنابراين كشور ايران هميشه مورد آسيب و حمله كشورهاي ديگر است كه اين ترفند شوم تنها با حفظ وحدت و اتحاد ميان شيعه و سني خنثي خواهد شد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فداكاري ها و رشادت هاي مردم استان سيستان و بلوچستان در جهت حفظ و نگهداري مرز، اظهار كرد: مردمان خونگرم و ولايتمدار استان سيستان و بلوچستان نماد اتحاد و همدلي در كشور هستند و هميشه در دفاع از نظام رشادت کرده اند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 433883
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *