۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

13 آبان ماه خستگي ناپذيري ملت در مقابله با آمريكاي جنايتكار را نشان داد/ فرهنگ هر كشور در حقيقت هويت و موجوديت آن كشور است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: 13 آبان ماه خستگي ناپذيري ملت در مقابله با آمريكاي جنايتكار را نشان داد و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره به دنبال تغيير فرهنگ ظلم ستيزي و خودباوري در ايران اسلامي هستند.
13 آبان ماه خستگي ناپذيري ملت در مقابله با آمريكاي جنايتكار را نشان داد/ فرهنگ هر كشور در حقيقت هويت و موجوديت آن كشور است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، اظهار كرد: آسان شدن كارها و نجات از مشكلات و مشقت هاي زندگي از آثار و نتايج تقوا هستش و اگر شخصي تقواي خداوند را رعايت و پيشه  بگيرد خداوند به او وعده داده است كه هرگز مشكلات نمي تواند به زندگي او ضربه بزند.
 
وي تصريح كرد: انسان مسلمان بايد بداند كه همواره در محضر پروردگار قرار دارد و بايد تقواي الهي را رعايت كند و بايدها و نبايدهاي زندگي را مدنظر قرار دهد و از پليدي ها و زشتي هاي دنيا دوري كند و راه و مسير تعالي شدن را در پيش بگيرد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به اهميت اقامه نماز اول وقت و نماز جمعه، گفت: نماز اول وقت از ثواب بسيار زيادي برخوردار است و نماز جمعه بايد بتواند انسان مومن را متحول و دگرگون كند و اگر تحول در انسان ايجاد نكند ان نماز بي فايده است.
 
وي با اشاره به استيضاح سه وزير و راي اعتماد به سه وزير جديد توسط مجلس، بيان كرد: نمايندگان بايد در برابر مصالح نظام و انقلاب و مردم مواضع ثابتي داشته باشند و هرگز منافع خود را بر مردم ترجيح ندهند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با تشكر و قدرداني از مردم شهرستان خاش جهت حضور گسترده و پرشكوه در راهپيمايي 13 آبان، خاطرنشان كرد: در اين روز بزرگ سه مناسبت قرار دارد از جمله تبعيد امام راحل و تسخير لانه جاسوسي و كشتار دانش آموزان كه نشان از عظمت و بزرگي اين روز دارد.
 
وي افزود: در سيزدهم آبان ماه استكبار جهاني فروريخت و امروز نيز مشاهده مي كنيم در هر نقطه از دنيا كه اتفاق و جنايتي رخ مي دهد آمريكا در آن شريك است و همواره در جهت ريختن خون بيگناهان جهان از جمله عراق، يمن و سوريه حركت مي كند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز فرهنگ عمومي در تقويم، بيان كرد: اين روز از جايگاه و ارزش بسياري در جامعه برخوردار است و بايد در جنگ فرهنگي امروز با تمام قوا و قوت در مقابل اين جنگ دشمن ايستادگي كنيم و نگذاريم باورها و اعتقادات و فرهنگ ما تخريب شود و با فرهنگ هاي غربي تداخل پيدا كند.
  وي با اشاره به فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري در جمع دانش آموزان به مناسبت 13 آبان، اظهار كرد: شعار مرگ بر آمريكاي ما براساس منطق و عقل است و جنايات فجيع و دردناك آمريكاي جهانخوار در كشور ما قبل از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي بر هيچ كس پوشيده نيست و ما هرگز از شعار مرگ بر آمريكا كوتاه نخواهيم آمد و بر اعتقادات خود پايبند.     انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 435277
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *