۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

افشاکنندگان فیش‌های حقوقي نامتعارف و نجومي جلوی یک منکر را گرفتند/ مسئولان با قاچاق در كشور برخورد كنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: افشاکنندگان فیش‌های حقوقي نامتعارف و نجومي جلوی یک منکر را گرفتند و نبايد اين افراد توبيخ و يا از كار بيكار شوند.
افشاکنندگان فیش‌های حقوقي نامتعارف و نجومي جلوی یک منکر را گرفتند/ مسئولان با قاچاق در كشور برخورد كنند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پروردگار متعال در قرآن كريم به انسان هاي با تقوا و با ايمان وعده داده است كه در آخرت رستگار و به بهشت برين خواهند رفت.
 
وي تصريح كرد: انسان هاي با تقوا و پرهيزگار به دليل دوري جستن از لهو و لعب، صاحب نعمات بهشتي مي شوند و در جايگاه والايي در بهشت برين قرار ميگيرند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به سالروز تشكيل بهزيستي و تامين اجتماعي، گفت: سازمان بهزيستي و تامين اجتماعي در واقع دو سازمان مردم نهاد و براي خدمت رساني به مردم هستند كه اين نشانه توجه ويژه نظام به مردم و خصوصاً قشر محروم جامعه است.
 
وي با اشاره به دريافت حقوق هاي نجومي توسط مديران، تاكيد كرد: دولت بايد هرچه سريعتر جلوي پرداخت اينگونه حقوق هاي نجومي را بگيرد و تبعيض بين مردم در يك كشور اسلامي را كاهش دهد.
 
مولوي شهنوازي گفت: رهبر انقلاب در نماز عيد فطر فرمودند: "برداشت‌های نجومی برخی مدیران نامشروع و گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب است و اموال باید به بیت‌المال برگردانده شود و با آن مدیران خاطی عزل و مجازات شوند"افرادي كه فيش هاي حقوق هاي غيرمتعارف و نجومي را فاش كردند در واقع جلوي يك منكر را گرفتند و نبايد اين افراد توبيخ و يا از كار بيكار شوند.
 
وي با اشاره به سالروز تشكيل شوراي نگهبان، گفت: اين شورا در بطن نهاد قانون گذاري با اقدام امام خميني(ره) تشكيل و در انتخابات و برهه هاي حساس به خوبي خودش را نشان داده و ثابت كرده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به برگزاري كنكور سراسري در كشور، خاطرنشان كرد: در واقع اين ماراتن كنكور براي پيشرفت دانش آموزان آينده ساز ايران اسلامي بسيار ضروري است و بايد در اين خصوص از آموزش و پرورش تشكر كرد.
 
وي با اشاره به هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان كرد: عفت و كرامت زنان به عفاف است و در واقع مسلمانان با رعايت حجاب به داشتن جامعه اي پاك و بي آلايش كمك مي كنند و نميگذارند مردم به گناه كشيده شوند.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: عفاف وظیفه همه مردان و زنان است و مؤمنان باید این امر مهم را جدی بگیرند و دستورات دين و قرآن كريم را رعايت و به سايرين نيز در اين خصوص امر به معروف كنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 434041
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *