۰
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش در گفت و گو با تفتان ما خبر داد؛

یک هزار و ۶۷۳ داوطلب کنکور شهرستان خاش در ماراتن علمی ۹۵ با هم به رقابت پرداختند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش از شرکت یک هزار و 673 داوطلب کنکور شهرستان خاش در ماراتن علمی 95 خبر داد.
یک هزار و ۶۷۳ داوطلب کنکور شهرستان خاش در ماراتن علمی ۹۵ با هم به رقابت پرداختند
مهين شيرزايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: حضور يك هزار و 673 داوطلب کنکور شهرستان خاش در این ماراتن علمي نفس گیر ولی سرنوشت‌ساز نشان از اهمیت علم و دانش‌اندوزی دارد.  
 
وي با بيان اينكه 833 داوطلب پسر و 861 دختر در شهرستان خاش به رقابت پرداختند، خاطرنشان كرد: آزمون كنكور سراسري در رشته های علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی در 7 حوزه امتحاني  در سطح شهرستان خاش برگزار شد.
 
وي با اشاره به اینکه آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد، خاطرنشان کرد: کنکور زمینه تحولات علمی و دانشگاهی را در کشور و به تبع آن شهرستان‌های و استان‌های مختلف به همراه دارد.
 
شيرزايي ضمن تقدیر از مسئولان برگزاری کنکور در شهرستان خاش، اذعان کرد: تلاش مسئولان و مردم در جهت اجرا و برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان برای مردم و دانش آموزان هدیه‌ای ارزشمند بوده که باید از همه عوامل و کسانی که در این رویداد علمی سهمی داشته‌اند تقدیر کرد.
 
وي ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان، اذعان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های خوب بتوانند در ساخت و آبادانی شهرستان خاش مؤثر باشند.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش همچنين از برگزاري محفل انس با قرآن و اعتكاف علمي در شب قبل از كنكور خبر داد و اظهار كرد: بيش از 500 نفر از دانش آموزان كنكوري خاش شب قبل از كنكور در مساجد حسينيه صاحب الزمان(عج)، جامع توحيديه و حنفاء اهل سنت با هدف ايجاد آرامش روحي به اعتكاف معنوي و قرائت قران پرداختند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 434053
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *