۰
در راستای دستیابی دانش آموزان به موفقیت های علمی و تحصیلی؛

شورای شهر و شهرداری خاش برای انتخاب رشته، خدمات رایگان به کنکوریها ارائه می دهد

شهردار خاش گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش برای سومین سال متوالی خدماتی رایگان به کنکوریها در مبحث انتخاب رشته ارائه می دهند.
شورای شهر و شهرداری خاش برای انتخاب رشته، خدمات رایگان به کنکوریها ارائه می دهد
به گزارش تفتان ما، عبدالمجید تمندانی در نشست هماهنگی راه اندازی پایگاه مردمی انتخاب رشتهف اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با همکاری آموزش و پرورش و دبیران و کارشناسان و مشاوران بتوانیم پایگاه انتخاب رشته را در شهرستان خاش متمرکز و با نجات فرزندان مردم از سرگردانی های ناشی از این موضوع به موفقیت عزیزان کنیم.
وی تصریح کرد: هدف از این اقدام کمک به دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت های علمی و تحصیلی است و همین مقدار که ببینیم فرزندان مردم در این خطه محروم می توانند به نشاط و سرزندگی برسند و برای جامعه مفید باشند برای ما ارزشمند است.
یارمحمد شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: فعالیت نخبگان در ستاد کنکور دارای اهمیت بوده که در این مبحث علاوه بر تعیین سرنوشت افراد؛ به رشد و شکوفایی استعدادها کمک می شود.
حسین ریگی تمندانی رئیس دبیرستان پسرانه دانشگاه و عضو شورای اسلامی شهر خاش نیز اظهار کرد: انتخاب رشته ها باید متناسب با نیازها و ضرورتهای جامعه باشد و در این مبحث به سهمیه های استانی و منطقه ای نگاهی ویژه شود.
رئیس دبیرستان دخترانه دانشگاه شهرستان خاش همچنان بیان کرد: با فراهم کردن امکانات و تجهیزات و کمک به تامین استادان کارآمد و موفق و با تجربه می توانیم شاخص های علمی منطقه را ارتقاء بدهیم و اگر این دغدغه در مسئولان باشد و فضای همدلی و تعامل در افراد و مسئولان تقویت شود خانواده ها بیشتر راغب شده و برای موفقیت فرزندان شان سرمایه گذاری می کنند.
اسدی بالا بردن انگیزه در معلمان و بهره بردن از توان نخبگان علمی را از ضرورت های برجسته برای رفع مشکلات آموزشی خاش عنوان کرد.
نادر میربلوچزهی رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزش شورای اسلامی هر خاش هم گفت: ایجاد انگیزه در دانش آموزان آینده آنها را تضمین و قطعا در رسیدن به هدفشان موثر خواهد بود.
نصرالله کرد عضو دیگر شورای اسلامی شهر خاش نیز اهمیت دادن به برگزاری جشنواره الگوهای برتر روش تدریس و اردوهای جهاد علمی را متذکر شد و اظهار کرد: توانمند کردن معلمان بعنوان یک نیاز مهم در جامعه‌ خاش به شدت احساس می شود و باید این خلاء در سریعترین زمان ممکن پر شود.
در این نشست در خصوص تشکیل نشست تکمیلی با مدیر و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش خاش برای متمرکز کردن خدمات انتخاب رشته؛ تجلیل از نخبگان علمی و برگزیدگان کنکور و نیز توجه به نیازهای خاش در مباحث پزشکی و علوم روز جامعه بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 434368
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *