۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش خبر داد

دو هزار و 55 داوطلب کنکور شهرستان خاش در ماراتن علمی 96 با هم به رقابت پرداختند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش از شرکت دو هزار و 55 داوطلب از سراسر این شهرستان در آزمون سراسری و ماراتن علمی كنكور امسال خبر داد.
دو هزار و 55 داوطلب کنکور شهرستان خاش در ماراتن علمی 96 با هم به رقابت پرداختند
قاسم كوچكزايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حضور دو هزار و 55 داوطلب کنکور شهرستان خاش در این ماراتن علمی نفس گیر ولی سرنوشت‌ساز نشان از اهمیت علم و دانش‌اندوزی دارد.  
 
وی با بیان اینکه يك هزار و 14 داوطلب پسر و يك هزار و 41 دختر در شهرستان خاش به رقابت پرداختند، گفت: بیش از 500 نفر از دانش آموزان کنکوری آموزشگاه های خاش شب کنکور در محفل انس با قیان و اعتکاف معنوی شرکت کردند.
 
كوچكزايي با اشاره به آمار داوطلبان كنكور در شهرستان خاش، تصريح كرد: 624 داوطلب دختر و 462 داوطلب پسر در رشته علوم تجربي، 20 داوطلب دختر و 61 داوطلب پسر در رشته رياضي فيزيك، 177 داوطلب دختر و 304 داوطلب پسر در رشته علوم انساني، 84 داوطلب دختر و 87 داوطلب پسر در رشته هنر و 136 داوطلب دختر و 100 داوطلب پسر در رشته زبان انگليسي به مدت دو روز به رقابت علمی با هم پرداختند.
 
وی افزود: اعتکاف معنوی دانش آموزان در مساجد حسینیه صاحب الزمان(عج)، جامع توحیدیه و حنفاء اهل سنت با هدف ایجاد آرامش روحی برای دانش آموزان برگزار شد.
 
كوچكزايي خاطرنشان کرد: آزمون کنکور سراسری در رشته های علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی در 8 حوزه امتحانی  در سطح شهرستان خاش برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد، خاطرنشان کرد: کنکور زمینه تحولات علمی و دانشگاهی را در کشور و به تبع آن شهرستان‌های و استان‌های مختلف به همراه دارد.
 
كوچكزايي با تقدیر از مسئولان برگزاری کنکور در شهرستان خاش، اذعان کرد: تلاش مسئولان و مردم در جهت اجرا و برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان برای مردم و دانش آموزان هدیه‌ای ارزشمند بوده که باید از همه عوامل و کسانی که در این رویداد علمی سهمی داشته‌اند تقدیر کرد.
 
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان، اظهار کرد: امیدواریم دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های خوب بتوانند در ساخت و آبادانی شهرستان خاش مؤثر باشند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 439986
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *