۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی خاش:

اقتدار سپاه و بسيج؛ خاري در چشم دشمنان انقلاب اسلامي است/ حفظ وحدت و اتحاد ميان شيعه و سني تنها راه نابودي استكبار جهاني است

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی و معاون مدرسه دینی دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: اقتدار سپاه و بسيج؛ خاري در چشم دشمنان انقلاب اسلامي است و اين دشمنان از سپاه و بسیج می‌هراسند و اين ارگان مردمي نقش برجسته ای در امنیت مرز دارد.
اقتدار سپاه و بسيج؛ خاري در چشم دشمنان انقلاب اسلامي است/ حفظ وحدت و اتحاد ميان شيعه و سني تنها راه نابودي استكبار جهاني است
مولوی عبدالرشید شهنوازی در گفت و گوي تفصيلي با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه  امنیت و وحدت یکی از مهمترين و اساسي ترين نيازهاي جامعه بشري است، اظهار كرد: اين دو موضوع مهم همواره از آفرينش انسان ها تا پايان اين دنيا بايد پايدار باشد.
 
وي با بيان اينكه قطعاً بدون وحدت و امنيت زندگي صورت نميگرد، گفت: درجامعه اگر امنیت نباشد یقیناً آرامش و راحتی نداریم و طبق فرمايش قرآن كريم؛ باید درهر کاری که شروع می کنیم اول امنیت آن کار را توجه كنيم و باید امنیت انسان مسلمان درتمامی مراحل زندگی، حتی عبادت خداوند متعال باید فراهم شود بعدش نماز واحکامات اسلامی فرض می شوند.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: امنیت ایران مرهون بيانات و راهنمايي هاي رهبرفرزانه و حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و سپس طبق فرمايش رهبر انقلاب؛ اگر سپاه نبود کشورهم نبود و امنيت كشور نيز مديون زحمات پاسداران سپاه و ساير ارگانهای دیگر و همچنین هموطنان انقلابی و وطن دوست ومرزداران غیور این کشور است.
 
* سپاه در تمامي موارد و برهه هاي حساس عملكر بسيار خوبي داشته است
وي با بيان اينكه سپاه در تمامي موارد و برهه هاي حساس عملكر بسيار خوبي داشته است، گفت: طرح بسیج امنیت نيز برای جوانان غیور و دلاورمرد این مرز و بوم توسط سپاه فراهم شد که بیشتر بسیجیان از فرزندان خودمان هستند واین افتخاریست برای جامعه بلوچ که حافظ مرزهای خویش هستند.
 
معاون مدرسه دینی دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: تمامي ملت بايد فرمايشات رهبر انقلاب را مورد به مورد توجه و گوش دهند چرا كه اگر در کشورهای منطقه چنین رهبر با تدبیر و عالمي بود هیچ زمان جنگ در آنجا نبود و قدر رهبری را بدانیم این نعمت بزرگی هست و مسئولین تابع فرماشات رهبر در تمام موارد باشند.
 
* اقدامات تكفيري گروهک های تروریستی داعش حرام است
مولوي شهنوازي با اشاره به اعمال زشت گروهك هاي تكفيري، تاكيد كرد: تکفیر حرام و ناجایز است و اقدامات ددمنشانه و تكفيري گروهک های تروریستی داعش حرام و گناه بزرگ و جايگاه اين افراد در جهنم و آتش دوزخ است.
 
وي با بيان اينكه دين مبين اسلام قتل مسلمانان را رد ميكند، افزود: اسلام دین رحمت و مهربانی است نه دین کشتن، تندروی، خشونت و دین اسلام خشونت را قبول ندارد همانطور که حدیث پیامبر اسلام(ص) است؛ "که خشم اولش دیوانگیست وآخرش پشیمانی است".
 
اين مدرس حوزه علميه اذعان كرد: فروپاشی و تفرقه بين مسلمانان؛ از اهداف یهود و نصاری وکفر وخصوصاً استکبارجهانی و اسرائیل غاصب است و گروهک داعش توسط کفر بنام اسلام ساخته شده است.
 
وي اظهار كرد: کفار راه وچاره ای نداشتند که بين مسلمانان تفرقه ايجاد كنند و  مجبور به ساخت این گروهکها بنام اسلام شدند و داعش بنیادش به اسرائیل برمی گردد و نيز گروهکهای تكفيري و تروريستي  دیگر از یکطرف استکبارجهانی همراه متحدانش اقدام به تخلیه سرمایه های ملی من جمله طلا، نفت، زغال سنگ و غیره کشورهای همچون عراق افغانستان و سوریه ميكنند  و از جهتی دیگر مشغول به تصویر کشیدن چهره اسلام به صورتی خشن وکشتار و بی عدالتی و تفرقه در دنیا هستند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 434611
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *