۰
امام جمعه و خطيب نماز عيدقربان شهرستان خاش:

انفعال دستگاه ديپلماسي درخصوص جنایات آل‌سعود غیرقابل بخشش است

امام جمعه و خطيب نماز عيدقربان شهرستان خاش گفت: انفعال دستگاه ديپلماسي درخصوص جنایات آل‌سعود غیرقابل بخشش است و جنايتكاران آل سعود شرايط مديريت خانه خدا را ندارند.
انفعال دستگاه ديپلماسي درخصوص جنایات آل‌سعود غیرقابل بخشش است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نماز عيد قربان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز بزرگ، با بيان اينكه عيد سعيد قربان قدرداني پروردگار از پيامبر خود حضرت ابراهيم(ع) است، اظهار كرد: اساسا یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های قربانی کردن بریدن از همه تعلقات دنیوی است که باید به این پیام جدی توجه شود.
 
وي با بيان اينكه عید قربان، عید رهایی از تمام تعلقات و دلبستگی دنیوی است، تصريح كرد: توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و گذشتن از مال دنیا نشان‌دهنده درک بالای معرفت فرد مؤمن است.
 
حجت الاسلام ميري بيان كرد: هركدام از ما ممكن است در زندگي با امتحانات الهي دشواري روبه رو شويم اما بايد به طوري خود را آماده اين امتحانات و آزمايشات باشيم كه از اين آزمون سرافراز بيرون بياييم.
 
وي با بيان اينكه سال گذشته در اثر بي كفايتي آل سعود حادثه تاسف بار منا رخ داد، گفت: خون شهيدان فاجعه تلخ منا بر زمين نمي ماند و دنيا شجره خبيثه آل سعود را منفور ميكند و هرگز اين حادثه از اذهان مردم پاك نخواهد شد.
 

 
حجت الاسلام ميري خاطرنشان كرد: آل سعود در آستانه سقوط به جهنم اعمال زشت و ننگين خود است و اين فاجعه غم انگيز بايد توسط مجامع بين الملل و دستگاه ديپلماسي پيگيري شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه وحدت و اتحاد داخل كشور بسيار مهم است و بايد حفظ شود، اظهار كرد: با وحدت و یکی بودن می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و باید قدر این نظام که خون بهای هزاران شهید و فداکاری های بسیار است را بدانیم و در راستای حفظ آن بکوشیم.
 
گفتني است؛ در نماز عيدقربان همچنين محمداكبر چاكرزهي فرماندار شهرستان خاش نيز به ايراد سخنراني پرداخت.
 
به گزارش تفتان ما، نماز عيد بخش هاي ايرندگان و نوك آباد شهرستان خاش نيز با حضور گسترده نمازگزاران و مومنان برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 434726
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *