۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

گورخوابي با حقوق شهروندي و حقوق هاي نامتعارف دولت يازدهم در تناسب نيست/ حمایت بی دریغ ملت ایران از رهبر انقلاب با حضور گسترده در مراسمات ۹ دی

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: گورخوابي با حقوق شهروندي و حقوق هاي نامتعارف دولت يازدهم در تناسب نيست و بايد دولت براي معضل گورخوابي در كشور چاره اي بيانديشد.
گورخوابي با حقوق شهروندي و حقوق هاي نامتعارف دولت يازدهم در تناسب نيست/ حمایت بی دریغ ملت ایران از رهبر انقلاب با حضور گسترده در مراسمات ۹ دی
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: از ديدگاه دين مبين اسلام تقواي الهي در جايگاه بسيار بالا و با ارزشي قرار دارد و امام علي(ع) در خصوص تقوا مي فرمايند:"نهايت رضايت و خشنودي پروردگار متعال از بندگان خود رعايت تقواست".
 
وي بيان كرد: تقواي الهي در زندگي و سيره اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بسيار پررنگ بوده و امام زمان(عج) كار ناتمام تمامي انبياء و اوليا را به پايان خواهد رساند و بايد مردم نيز براي رسيدن به خوشبختي و سعادت تقواي الهي را پيشه كنند.
 
حجت الاسلام پيري زاده با تشكر از حضور ميليوني و گسترده مردم با بصيرت و بيدار ايران اسلامي و به خصوص شهرستان خاش در مراسم بزرگداشت 9 دي، تصريح كرد: اين حضور بي بديل و بي نظير مردم ايران اسلامي در مراسم 9 دي نشان از بيداري و آگاهي ملت ايران دارد و مشت محكمي بر دهان مستكبرين داخلي و خارجي زد.
 
وي با بيان اينكه مردم هرساله در 9 دي دشمنان را نااميد و مايوس مي كنند، گفت: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي در 9 دي سال 1388 با حضور گسترده خود تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب كردند و به فتنه ها پايان دادند و پايداري خود را به نظام و رهبري ثابت كردند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش بيان كرد: مردم در 9 دي 88 ثابت كردند كه هرگز هيچ حزب و گروهي نمي تواند نظام را زير سوال ببرد و بايد اين آرزو را فتنه گران همواره به گور ببرند و بدانند مردم ايران هرگز اجازه بي حرمتي به نظام و رهبري را به استكبار جهاني نخواهند داد و همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي هستند.
 
وي با اشاره به 10 دي روز تاسيس دارالتقريب بين المذاهب الاسلاميه در قاهره، افزود: مسئله مهم و تاثيرگذار وحدت اسلامي از قرن ها پيش همواره مورد تاكيد بده و دانشمندان بسياري در اين زمينه فعاليت كردند و مرحوم سيد اسدآبادي نيز از جمله اين دانشمندان بود كه در اين زمينه كتاب هاي بسياري را نيز نوشته است.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به سخنان مسئولان انگليسي كه ايران اسلامي را تهديدي براي منطقه مي دانند، گفت: اين روباه مكار سالهاست كه ثروت هاي كشورهاي خاورميانه را چپاول و ضايع مي كند و از هر فرصتي براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كند.
 
وي ادامه داد: ملت شهيدپرور ايران اسلامي براي اين انقلاب خون هاي بسياري را نثار كرده اند و بايد هميشه مراقب نفوذ باشند و نگذارند تا دشمنان با شگردهاي مختلف به اهداف پليد و زشت خود دست پيدا كنند و طبق فرمايش گوهر بار مقام معظم رهبري؛ تنها راه مبارزه با نفوذ دشمنان، تقويت بصيرت و بيداري ملت ايران اسلامي است.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ابتداي درس خارج فقه به مناسبت 9 دي، خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند:" حادثه عظيم و ميليوني 9 دي از جمله نمونه هاي قدرت جمهوري اسلامي ايران بود و هندسه تقابل قدرت‌های استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی و عزم و اراده ملت ایران است و در مقابل باید این قدرت را حفظ و روز به روز تقویت کرد".
 
وي افزود: طبق فرمايش رهبر انقلاب بايد ملت ايران اسلامي به قدرت هاي اجتماعي، فكري، بسيج مردمي و اقتصادي مجهز بشوند و نگذارند دشمنان به اهداف خود دست پيدا كنند.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به تحريم ها و مشكلات و مطالبات مردم، بيان كرد: يكي از دغدغه ها و مشكلات جوانان؛ مسكن و اشتغال است و تاخير در ابلاغ طرح هادي برخي از مناطق روستايي سيستان و بلوچستان و خصوصاً شهرستان خاش مردم را از داشتن مسكن و سرپناه محروم كرده است.
 
وي با اشاره به سالروز ابلاغ پيام تاريخي حضرت امام راحل به گورباچف(رييس جمهور وقت شوروي در سال 1367)؛ تصريح كرد: امام خميني(ره) در نامه اي فروپاشي كمونيسم و خسارت شوروي به دليل اتكا به غرب را تاكيد و آنان را به طرف مكتب وحي و معنويت گرايي دعوت كردند.
 
مسئول عقيدتي سياسي مركز آموزش 08 خاش، با اشاره به مانورهاي نظامي كه به دستور رهبر معظم انقلاب فرمانده كل قوا برگزار مي شود، اذعان كرد: اين مانورهاي نظامي جهت به نمايش گذاشتن تلاش ها و زحمات بي بديل و شبانه روزي نيروهاي نظامي و انتظامي جهت خوشحالي و قوت قلب ملت برگزار مي شود كه جاي تقدير و تشكر فراوان دارد.
 
وي اظهار كرد: تلاش ها و زحمات بي نظير نيروهاي نظامي و انتضامي نشان از توان و قدرت اين نيروها دارد و بايد اين قدرت و نيرو را در صنايع مختلف كشور نيز به كار ببنديم و دشمنان را نابود كنيم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 435814
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *