۰

برنامه دشمن ایجاد دو قطبی کاذب و جعلی در انتخابات است

امام جمعه زابل گفت: دشمنان تلاش دارند در اصل انتخابات خدشه وارد کنند، برنامه آنان ایجاد دو قطبی کاذب و جعلی است.
 برنامه دشمن ایجاد دو قطبی کاذب و جعلی در انتخابات است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی ( عج) زابل، اظهار کرد: عزیزان یکی از برنامه‌های دشمن در رأس آنها آمریکا ، انگلیس و اسرائیل، کمین در مسیر انتخابات است؛ در وهله  اول تلاش می کنند که انتخابات سرد برگزار شود و کسی پای صندوق رأی حضور نداشته باشد که بعد فریاد بزنند که مردم از جمهوری اسلامی حمایت نمی کنند و این یعنی ضعف نظام که اقتدار جهانی نظام اسلامی را در هم می‌شکند که تا الان تمام تیرهای آنها به سنگ خورده و نقشه هایشان نقش بر آب شده و مشت محکمی از ملت بزرگ ایران خورده اند.
امام جمعه زابل افزود: در وهله دوم تلاش دارند که در اصل انتخابات خدشه وارد کنند، جلوی تشخیص درست را بگیرند و یا مرحله بعد از آن آشوب و فتنه بعد از اعلام نتایج که نمونه اش را در سال 88 دیدیم که چه هزینه‌هایی به نظام وارد کرد که هنوز جبران نشده و جبرانش هم در واقع سخت و غیر ممکن است.
وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های دشمن، دو قطبی کردن انتخابات از نوع کاذبش است ، اصل دو قطبی واقعی از بدو خلقت بشتر تاکنون بوده و است، دو قطبی خیر و شر، موحدین و مشرکین ، دوست و دشمن ، دو قطبی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، اینها دو قطبی واقعی هستند.
خطیب نماز جمعه زابل گفت: اما برنامه دشمن ایجاد دو قطبی کاذب و جعلی است که رهبر معظم انقلاب دامن زدن به دو قطبی های دروغین را که نقشه دشمن است هشدار داده‌اند؛ دو قطبی کاذب و جعلی مثل این جریان و آن جریان ، شیب آب و پشت آب ، اینها به چه معنی است؟
وی بیان کرد: در بستر انتخابات مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند، برنامه‌هایش را ببینند ، برنامه های فرهنگی ، اقتصادی ، برنامه‌هایش را برای تولید بیشتر و اشتغال بیشتر ببندد؛ وقتی فضای جامعه دوقطبی شود این حق از مردم گرفته می شود و باعث تفرقه می‌شود ، شور و حرارت زیاد می شود اما شعور و عقلانیت کم می شود ؛ مسائل اصلی کشور و مصالح ملی و مطالبات به حق مردم به حاشیه کشیده می‌شود، فضای رقابت سالم به فضای تخریب تبدیل میشود و این باعث از بین رفتن وحدت ملی می‌شود.
وی تاکید کرد: نکند افرادی پیدا شوند که برای رسیدن به منافع حزبی شان تن به این برنامه ذلیلانه بدهند و در لیست پیاده نظام دشمن قرار بگیرند و ملت فهیم ایران اسلامی هم می دانند، اصولاً افرادی از دوقطبی شدن کاذب خوشحال می شوند و به آن دامن می زنند که حیات سیاسی خودشان را در ایجاد دوقطبی کاذب می ببینند، آن افرادی که برنامه ای برای رفع مشکلات ندارند ، حرفی برای گفتن ندارند و برای اینها احساسی شدن انتخابات خیلی مهم است؛ این نکته در همه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شورای شهر و ریاست جمهوری باید رعایت شود و افراد و برنامه ها را مطالعه و انتخاب کنید.
کیخا گفت: در بحث انتخابات شورای ها منطقه خودمان هم این مسائل را رعایت کنیم ، شیب آب و پشت آب ، این طایفه و آن طایفه این‌ها ملاک‌ها کاذب هستند و ملاک حقیقیت خود فرد و شخص است ، برنامه های آن چی است ؟ مشکلات شهرستان را می بیند تا نمی‌بیند؟ قدرت تشخیص مشکلات شهرداری را دارد یا نه ؟ می‌داند شهری با امکانات متعارف یعنی چه یا نمی داند ؟ تخصص ، تعهد و قدرت تشخیص دارد یا نه ؟ اینها را مطالبه و مطالعه کنیم و بعد انتخاب کنیم.
امام جمعه زابل افزود: سه شنبه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گرامیداشت و تبریک و خسته نباشید به تمامی ارتشیان غیور مخصوصاً عزیزانی که هر هفته مخصوصا امروز حضورشان زینت بخش محفل ما شده است.
وی گفت: ارتش رژیم شاهنشاهی که در آن جوانان از خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف زیاد بودند به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفتند و همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخواستند و بازوی توانمند نظام اسلامی شدند.
کیخا افزود: ارتشی که از بدو انقلاب تا 8 سال دفاع مقدس و تاکنون باعث آبرو و اقتدار نظام اسلامی و خاری در چشم بدخواهان بوده‌ است و در واقع با وجود نیروهای مسلحی همچون ارتش، سپاه و بسیج نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شده است.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 437686
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *