۰

جوانان بیکار و مدیرعاملی که در بستر بیماری اضافه کار می‌گیرد

تعدادی از کارکنان یک شرکت بزرگ دولتی در سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس از تخلفات مالی و اداری و جذب نیرو‌های غیرقانونی در این شرکت خبر دادند.
جوانان بیکار و مدیرعاملی که در بستر بیماری اضافه کار می‌گیرد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور است، متاسفانه بیشترین آمار بیکاری را نیز به خود اختصاص داده و جوانان تحصیل کرده با مدارک تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برای گذران معیشت خود به هر شغلی پناه می‌برند.
در این شرایط  برخی از ادارات و ارگان‌ها در سیستان و بلوچستان هستند که نسبت به جذب و استخدام بی ضابطه افراد فاقد صلاحیت و شرایط اقدام کرده‌‌اند.
تعدادی از کارکنان یک شرکت بزرگ دولتی در سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس در این استان از تخلفات مالی و اداری و عزل و نصب‌ها و جذب نیرو به صورت غیرقانونی در این شرکت خبر دادند. 
این نامه که با عنوان «رنجنامه» از طرف جمعی از کارکنان شرکت مورد نظر تدوین شده و به مسؤولان بالادستی و استانی ارسال شده، از بسیاری رخدادها و کارهای غیرقانونی در این شرکت خبر می‌دهد.
آنچه قابل تأمل است، آگاهی اکثر مسئولان استانی و بالا دستی این شرکت است که بر خلاف اطلاع از وجود تخلفات گسترده، باسکوت خود باعث ترویج آن می شوند و سؤال اینجاست که رواج قانون گریزی چه سودی برایشان دارد؟!!!
مگر می‌شود مدیرعامل یک شرکت دولتی مدت هشت ماه در بستر بیماری باشد اما اضافه کار و حق ماموریت و حقوق و مزایای خود را تمام و کمال دریافت کند!
استاندار سیستان و بلوچستان اگر از این موضوع و تخلفات این شرکت بی‌اطلاع است، امیدواریم حتما فرصتی را برای نظارت بر امور شرکت موردنظر اختصاص داده و وضعیت تخلفات مالی و اداری این مجموعه را بررسی کرده و با افراد خاطی برخورد کند.
لازم به ذکر است در صورت عدم رسیدگی و نظارت بر وضعیت شرکت مورد نظر، در گزارش بعدی حتما مستندات به همراه نام شرکت و مدیرعامل و تمامی جذب نیروها و عزل و نصب‌های غیر قانونی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 438168
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *