۰

پیگیری جدی حق‌آبه تالاب بین‌المللی هامون از اولویت‌های محمدباقر قالیباف است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری جدی حق‌آبه تالاب بین‌المللی هامون، مقابله با ریزگردها و تسریع در روند گازرسانی به مردم و پروژه راه‌آهن چابهار- سرخس از اولویت‌های قالیباف در این استان است.
پیگیری جدی حق‌آبه تالاب بین‌المللی هامون از اولویت‌های محمدباقر قالیباف است
 به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،اسحاق مقدم بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار کرد: بزرگترین مشکل کشور مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد، معیشت مردم و بیکاری مردم است و ساماندهی آنها در اولویت نخست آقای قالیباف قرار دارد.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در سیستان و بلوچستان افزود: کارخانه‌های ما یک به یک در حال تعطیلی هستند و این کنترل تورمی که دولت ادعای آن را دارد دردی از دردهای مردم دوا نمی‌کند.
این مسؤول با اشاره به مشکلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیگیری جدی حق‌آبه تالاب بین‌المللی هامون، مقابله با ریزگردها و تسریع در روند گازرسانی به مردم و پروژه راه‌آهن چابهار- سرخس از اولویت‌های قالیباف در این استان است.
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نگاه آقای قالیباف میان برادران شیعه و سنی هیچ تفاوتی وجود ندارد، افزود: همواره در انتخاب مدیران شایسته‌سالاری را اولویت قرار داشته و نگاه به قومیت و مذهب افراد در رویه آقای قالیباف تاثیری نداشته است.
وی گفت: ستادهای انتخاباتی آقای قالیباف در استان جلوگیری از تخریب دیگر نامزدها و پرهیز از سیاه‌نمایی و ارائه وعده و شعارهای توخالی به مردم را در اولویت قرار داده‌اند.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به همفکر بودن آقای قالیباف و آقای رئیسی در جریان انتخابات، ما نیز در استان تلاش داریم تا با ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی همکاری داشته و همراه باشیم و یکدیگر را تقویت کنیم.
وی تاکید کرد: معتقدیم که هیچ کدام از نامزدهای این انتخابات کارنامه‌ای به قوت کارنامه آقای قالیباف ندارند و آقای قالیباف در شرایط فعلی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.
مقدم بیان کرد: متاسفانه امروز دولت مشکلات مردم مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان را به فراموشی سپرده و به دنبال اقدامات سیاسی است در حالی که آقای قالیباف در گذشته در همین سیستان و بلوچستان در زمان خشکسالی منطقه سیستان با اینکه در وظایف او هم تعریف نشده بود، به خاطر نجات مردم از شرایط معیشتی دشوار، دستور داد بازارچه‌های مرزی سیستان را باز کنند.
وی گفت: آقای قالیباف در نخستین مناظره موضع بسیار شفاف و صادقانه‌ای داشت و با مردم با صداقت سخن گفت و به عبارتی حرف‌های دل مردم را بر زبان آورد که بی‌شک مردم هم صداقت را تشخیص می‌دهند.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 438170
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *