۰

جبهه اعتدال و اصلاحات گره حل مشکلات اقتصادی کشور را در رابطه با غرب می‌داند/امروز در عرصه انتخابات شاهد تقابل مستضعفان و اشراف هستیم

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جبهه اعتدال و اصلاحات گره حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی را در رابطه با غرب می‌داند و در همین راستا در 4 سال اخیر حل همه مشکلات را به برجام گره زد امانتیجه اعتماد به غرب نه تنها تحریمی برطرف نشده، بلکه مشکلات اقتصادی مردم دوچندان شده است.
جبهه اعتدال و اصلاحات گره حل مشکلات اقتصادی کشور را در رابطه با غرب می‌داند/امروز در عرصه انتخابات شاهد تقابل مستضعفان و اشراف هستیم
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح  امروز سلطانعلی میر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انتخابات پیش رو چه در بعد داخلی و چه در بعد بین‌المللی برای همه ملت ایران حائز اهمیت بسیار است.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جبهه اعتدال و اصلاحات گره حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی را در رابطه با غرب می‌داند و در همین راستا در 4 سال اخیر حل همه مشکلات را به برجام گره زد که امروز نتیجه این تفکرات برای همه ملت ایران شفاف است و مشخص شده در نتیجه اعتماد به غرب نه تنها تحریمی برطرف نشده، بلکه مشکلات اقتصادی مردم دوچندان شده است.
وی ادامه داد: این جبهه اعتقاد دارد در راستای تعامل با غرب اگر نیاز شد می‌توان گاهی مواقع از اصول و آرمان‌ها انقلاب اسلامی هم عبور کرد چراکه عصر بین‌المللی شدن و ارتباطات جهانی است و این روش لازمه توسعه کشور است.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه در یک استان محروم زندگی می‌کنند، انتظار داشتند دولت خدمت‌رسانی خود را در این استان دوچندان کند اما چنین نشد و امروز مردم مناطق محروم استان ما از لحاظ اقتصادی در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برند.
وی با تاکید بر اینکه امروز نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان در پی ضعف عملکرد دولت در این استان محروم بیش از دیگر نقاط کشور است، گفت: مردم مناطق محروم استان ما چه در منطقه بلوچستان و چه در سیستان در بیکاری به سر می‌برند در حالی که این استان سرشار از ظرفیت‌های خدادادی است که در صورت توجه و برنامه‌ریزی می‌تواند به الگوی اقتصادی منطقه تبدیل شود.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان افزود: عملکرد دولت در مدیریت سیل سال گذشته منطقه بلوچستان که منجر به آوارگی هزاران سیل‌زده شد که تاکنون نیز وضعیت آنها مشخص نشده، تنها نمونه‌ای از ضعیف مدیریتی در استان است. در شرایطی که تعداد زیاد نیروی تحصیل کرده و توانمند بومی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، چه دلیلی دارد که استاندار فعلی جمع زیادی از مدیران ارشد ما را از استان خود به اینجا انتقال دهد که کوچکترین آشنایی با مشکلات منطقه ندارند.
این مسؤول بیان کرد: آنچه مهم است این که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مصمم است با اتخاذ عاقلانه‌ترین تصمیم به نتیجه مطلوب در انتخابات دست پیدا کند.
در عرصه انتخابات در حقیقت شاهد تقابل مستضعفان و اشراف هستیم
وی گفت:امروز ما در عرصه انتخابات در حقیقت شاهد تقابل مستضعفان و اشراف هستیم، دولت در این انتخابات تلاش دارد با وعده‌های بی‌پشتوانه و ایجاد موج‌های احساسی رأی مردم را جمع کند اما تاکنون موفق نبوده است.
میر بیان کرد: دلسوزان انقلابی اهل فکر و اندیشه با توجه به ناکارآمدی‌های مدیریتی و معضلات متعدد موجود در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، تصمیم گرفتند مدلی ارائه کنند تا بتوانیم در سیستم مدیریت کلان کشور تغییراتی انجام دهیم و به مدل مدیریت انقلابی و جهادی نزدیک شویم و با این هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب تشکیل شد.
میر با تاکید بر اینکه همه افرادی که دل در گرو انقلاب دارند می‌توانند ذیل مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب فعالیت کنند، افزود: جبهه دارای 3 نوع کارکرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که کارکرد کوتاه مدت آن تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری فعلی است و در این راستا ساز و کار خوبی جهت انتخاب گزینه‌های مناسب برای حضور در عرصه انتخابات طراحی و اجرا شد که نتیجه آن به حضور مطلوب آقایان رئیسی و قالیباف ختم شده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 438592
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *