۰

سربازان گمنام امام زمان (عج) بی ادعا و خالصانه برای امنیت کشور تلاش می‌کنند

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از پایه‌ها و ستون‌های این مملکت را سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکیل می‌دهند، سربازانی که بی ادعا و خالصانه برای امنیت مردم تمام توان و تلاش و خود را انجام می‌دهند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) بی ادعا و خالصانه برای امنیت کشور تلاش می‌کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سالروز و ولادت  آخرین منجی عالم بشریت و آخرین امام معصوم حضرت مهدی موعود (عج) را به همه مسلمین تبریک عرض میکنم.
امام جمعه زاهدان افزود: سئوال برای همه مردم به خصوص شیعیان ایجاد می‌شود که آیا راهی می‌شود ایجاد شود یا فرصتی برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان به وجود آید؟ بله باید ببینیم چه تکالیف متوجه ما است و در زمان غیبت رسالت ما پیروان امام زمان (عج) چه است.
وی ادامه داد: وظایف ویژه‌ای که ما باید انجام دهیم صبر، بردباری و شکیبایی است همان صبری که در زمان حضرت علی (ع) متوجه ما بود و همین طور در زمان تمام معصومین باید انجام داد و اگر این صبوری و بردباری و شکیبایی در وجود منتظران نباشد این انتظار پایان نخواهد یافت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: زمانی ظهور فرج پایان خواهد یافت که جامعه به خط پایان خودش برسد و یاس و ناامیدی همه جارا فرا بگیرد زمانی که دیگر کسی دستش به جایی نرسد آن زمان است که باید با صبر منتظر ظهور مهدی موعود (عج) باشیم.
وی بیان کرد: از همه کاراهایی که بشر انجام می‌دهد از اعمال  حج، از روزه گرفتن، از جنگ در برابر دشمنان اسلام، سخت تر انتظار برای ظهور فرج نازنین عالم مهدی موعود است
خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: خوشبختانه در تمام صحنه‌های این نظام با اتکا به امام زمان و با کمک مهدی موعود توانسته‌ایم از جنگ 8 ساله سربلند بیرون بیاییم و با گذشت بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان این نظام با متکی به منتظران مهدی معود سربلند باشیم.
هرگز ظهور انجام نخواهد گرفت مگر اینکه دست از متکی بودن به بیگانگان بکشیم
سلیمانی اضافه کرد: امام صادق (ع) فرمود: هرگز ظهور انجام نخواهد گرفت مگر اینکه دست از متکی بودن به بیگانگان بکشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: روز جمعه مصادف با نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامیده شده، سربازانی که نه تنها ایران بلکه اسلام عزیز مردم و انقلاب به وجودشان افتخار می‌کنند.
وی ادامه داد: زحماتی که این عزیزان برای شکوفایی این مرز و بوم می‌کشند قابل تقدیر است، یکی از پایه‌ها و ستون‌های این مملکت را سربازان گمنام تشکیل می‌دهند سربازانی که بی ادعا و خالصانه برای این مردم تمام توان و تلاش و خود را انجام می‌دهند.
سلیمانی افزود: با توجه به زمان اندکی که به انتخابات مانده وظیفه ما این است که با توجه به مناظره آخر بتوانیم نامزد مورد نظر و اصلح خود را انتخاب کنیم و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جلوهای ویژه ای به انتخابات دهیم.
وی تاکید کرد: کاندیداها باید صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش قرار دهند و نصیحت‌ها را عمل کنند به نظرات مردم ایمان داشته باشند، صادق و روراست باشند و برای سالم بودن انتخابات تلاش کنند.
امام جمعه زاهدان گفت: نامزدها باید برای پیشرفت کشور قدم بردارند، باید پایبند به اقتصاد مقاومتی باشند، باید برای آرامش مردم و رفاه حال این مردم عزیز همیشه در صحنه تمام تلاش خود را انجام دهند تا کشوری سربلند در برابر کشورهای ابر قدرت داشته باشیم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 438503
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *