۰
جانشین فرماندهی انتظامی سيستان و بلوچستان

نیروی انتظامی، محور اساسی و مهم براي ایجاد امنیت اقتصادی است/ فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خاش معرفي شد + تصاوير

جانشین فرماندهی انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی، محور اساسی و مهم براي ایجاد امنیت اقتصادی است و مردم در برقراری امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنند.
نیروی انتظامی، محور اساسی و مهم براي ایجاد امنیت اقتصادی است/ فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خاش معرفي شد + تصاوير
به گزارش تفتان ما، سرهنگ احمد طاهری در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان خاش، با بيان اينكه امنيت هميشه سبب آرامش و آسايش هر جامعه است، اظهار كرد: در جامعه كنوني امنيت، رفاه و عدالت سه موضوع مهم است كه شهروندان به آن نيازدارند و دست يابي به آن ها جزء اهداف اساسي و مهم نظام اسلامي است.
 
وي با بيان اينكه مردمي بودن، ولايي بودن و مكتبي بودن سه ويژگي اساسي نيروهاي مسلح در حفظ امنيت و اقتدار و صلابت نظام است، تصريح كرد: موضوع اساسي امنيت نيازي جدي و مهم دنياي امروز است و مقدم بر همه اي حوزه هاست.
 
سرهنگ طاهري گفت: بدون شك امنيت با سرمايه گذاري رابطه مستقيمي دارد و زيربناي توسعه هر كشوري امنيت است و اشتغال پايدار نيز در سايه امنيت رونق پيدا مي كند.
 
وي خاطرنشان كرد: ايمان به خدا و دين مبين اسلام و مولفه مهم مردمي بودن سبب تمايز نيروهاي نظامي ايران با ساير كشورهاست و ماموران نیروی انتظامی ايران اسلامي همواره شب و روز درشرایطی که مردم در فکر تفریح و مسافرت هستند در راستای تامین امنیت برای آنها برنامه ریزی می كنند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی سيستان و بلوچستان افزود: نقش بسيار مهم و تاثيرگذار هدايت و برقراري امنيت توسط سبزپوشان نيروي انتظامي در سطح شهرستان خاش قابل توجه است.
 
وي بيان كرد: به بركت امام راحل، رهبر انقلاب اسلامي، خون پاك شهيدان هشت سال جنگ تحميلي و فداكاري ها و ايثارگري هاي مدافعین حرم که در صف اول هستند، امروز ایران اسلامی در دل اقیانوس ناامنی منطقه، ازامنیت و صلابت برخوردارشده است.
 
سرهنگ طاهري ادامه داد: امنيت نقطه عطف در نظام شكوهمند ايران اسلامي است و اين مسئله مهم بعنوان تمامي تدابیر مسئولان نظام در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، وغيره تأثیرگذار شود.
 
وي با بيان اينكه ايجاد و تثبيت امنيت پايدار رسالت و وظيفه نيروي انتظامي است، اظهار كرد: نيروي انتظامي مظهر انتظام در جامعه است و مقوله مهم امنیت شاخه اصلی یک کشور است و می بینم که در دنیا بیشترین منابع صرف هزینه امنیت می شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در اين آيين سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني بعنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان خاش معرفي و از تلاش ها و خدمات سرهنگ غلامرضا اربابي فرمانده سابق قدرداني شد.
 
گفتني است؛ سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني بعنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان خاش پيش از فرمانده انتظامي شهرستان دلگان بود.
 

.

.

.
 

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 438505
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *