۰
سرپرست فرماندهی انتظامی خاش:

تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از اولویت‌های نیروی انتظامی است

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خاش گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و بايد تمامي پرسنل انتظامي به اين مسئله توجه ويژه اي داشته باشند.
تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از اولویت‌های نیروی انتظامی است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ احمد ثمره حسینی در دیدار با افسران و درجه داران جدید الورود به شهرستان، اظهار كرد: برابر سخن مولای متقیان حضرت علی (ع)، با مردم آنچنان معاشرت کنید که اگر بمیرید بر شما اشک ریزند و اگر زنده بمانید به شما عشق بورزند. 
 
وي افزود: يكي از اهداف و اولویتهای اصلی نیروی انتظامی و از مطالبات به حق مقام معظم رهبری تکریم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي است.
 
وي با بيان اينكه کليه کارکنان نیروی انتظامی به لحاظ اينکه با عموم مردم در جامعه در ارتباط هستند، تصريح كرد: باید در راستای تکريم ارباب رجوع و تعالي رفتار سازماني و رعايت حقوق شهروندي اهتمام ویژه ای داشته باشند.
 
سرهنگ ثمره حسینی بيان كرد: فلسفه وجودی پلیس حضور مردم است و اگر مردم نباشند دیگر نیازی به حضور پلیس در جامعه نیست.
 
وي با بيان اينكه پليس خادم مردم است، گفت: اغلب ديدگاه ها و نظرات مردمي نسبت به عملكرد پليس در كلانتري ها و پاسگاه ها شكل مي گيرد، از اين رو اين اماكن ستون فقرات ناجا هستند.
 
سرهنگ ثمره حسینی اذعان كرد: پليس داراي پشتوانه مردمي است و لذا در اين شرايط بايد اعتماد مردم را غنيمت شمرد و در راستاي تامين امنيت آنان آموزش هاي همگاني را در دستور كار قرار دهيم .
 
وي اظهار كرد: بايد محبوبيت و منزلت اجتماعي پلیس با تكيه بر اخلاق اسلامي ارتقاء يابد و کارکنان نیروی انتظامی باید در ماموریت ها و ارائه خدمات به عموم مردم برای خدا کار کنند، زيرا اگر ما خدا را در نظر داشته باشیم همه برای ما یکسان هستند و این بر ارزش و مقام پلیس در جامعه می افزاید.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 439916
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *