۰
سرپرست فرماندهی انتظامی خاش:

تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی سبب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود/ امضاء تفاهم نامه همكاري بين مدارس و پليس شهرستان خاش

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی سبب ارتقاء فرهنگ، كاهش و جلوگیری از ناهنجاري و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
 تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی سبب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود/ امضاء تفاهم نامه همكاري بين مدارس و پليس شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، سرهنگ احمد ثمره حسینی در ديدار با پرسنل آموزش و پرورش شهرستان شهرستان خاش، با بيان اينكه بايد بين آموزش و پرورش و نيروي انتظامي تعامل باشد، اظهار كرد: آموزش و پرورش بهترین مکان بهترین مکان علم آموزی و تهذیب نفس دانش آموزان جامعه است 
 
وي تصريح كرد: اگر تعامل و همكاري ميان پليس و آموزش و پرورش در زمينه آموزش و آگاهسازي دانش آموزان وجود نداشته باشد، جامعه دچار مشکلات عدیده ای می شود و دانش آموزان اولین گروهی هستند که در این راه قربانی خواهند شد.
 
وي با بيان اينكه دانش‌ آموزان اميدهاي آينده کشورهستند، تصريح كرد: بايد با فرهنگ سازي صحيح در نهاد مدرسه و در ادامه در خانواده در راستای عمل به قانون تربيت شوند تا بتوانند آینده کشور را با رعایت قانون و مقررات و با افزایش اگاهی و رشد علمی در امنیت کامل رقم بزنند.
 
سرهنگ ثمره حسيني با بيان اينكه آموزش و پرورش اولین نقطه شروع زندگی عمومی و جمعی برای فرزندان است، گفت: اگر تعامل و همكاري ميان پليس و آموزش و پرورش در زمينه آموزشي و آگاهسازي فعال باشد و دانش اموزان با معضلات موجود و راهکار های آن اشنایی داشته باشند قطعا در روند زندگی و پیشرفت تحصیلی این عزیزان موثر خواهد بود.
 
وي با بيان اينكه رويکرد پليس همواره يک رويکرد جامعه‌ محور است، ادامه داد: رویکرد جامعه محور با توسعه علم و آگاهی در کنار امنیت بدست می آید و در تأمين امنيت جامعه بايستي همه دستگاه ها و نهادهاي دولتي علي‌الخصوص آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند که ثمره اين مشارکت امنيت اجتماعي پایدار و کاهش آسیب اجتماعی خواهد شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني اذعان كرد: بهترين راه ممکن براي ايجاد امنيت و آرامش اين است که هر يک از افراد جامعه در راستای کاری خود احساس مسئوليت کند.
 
وي اظهار كرد: بايد هرشخص خود را در تولید امنیت سهیم بداند و آموزش و پرورش به عنوان اولین نهاد و دنیای بیرونی فرزندان کشور بايستي با فرهنگ سازي صحيح در نهاد مدرسه و سپس خانواده در جهت عمل به قانون تربيت شوند و نقش خود را در خصوص حفظ و ارتقاء امنيت انجام دهند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 439917
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *