۰
فرماندار شهرستان خاش خبر داد

مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان خاش برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان خاش گفت: مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامي، یکشنبه ۱۴ خرداد در شهرستان خاش برگزار می‌شود.
مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان خاش برگزار می‌شود
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: آرامش امروز نظام و مردم کشور ما مرهون جانفشانی های نسل انقلاب در دوران دفاع مقدس و راهبردهای آزادی بخش و جهان شمول امام راحل (ره) است.
 
وي با بيان اينكه نسل امروز باید بدانند که نسل گذشته این کشور با نثار خون خود از خاک میهن در مقابل تمام دنیا نه یک کشور، ایستادگی کردند، گفت: بايد همواره در جلسات و محافل مختلف به روایت رشادت ها و اهداف مقدس نسلی پرداخت که پیروی از رهبر زمان خود و دفاع از خاک و ناموس خود را مقدم بر حفظ جان خود شمردند.
 
چاكرزهي بيان كرد: با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و سالگرد رحلت امام خميني(ره) امسال هیچ کاروانی از شهرستان خاش به حرم مطهر اعزام نخواهد شد.
 
وي خاطرنشان كرد: ویژه برنامه های بسیار باشکوهی به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان خاش برگزار می شود که عاشقان و دلدادگان شیعه و سنی می توانند در این مراسم شرکت کنند.
 
فرماندار شهرستان خاش بیان کرد: کلیه دستگاه های اداری و نهادی انتظامی و نظامی با همکاری و دوشادوش هم در تهیه اقلام تبلیغاتی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامي بايد همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مراسمی در خور شأن و جايگاه آن معمار کبیر انقلاب برگزار كنيم.
 
وي با تاكيد بر حضور گسترده در مراسم محوري ارتحال امام راحل در خاش، افزود: ويژه برنامه مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، به صورت محوري و باشكوه راس ساعت 10 صبح روز يكشنبه مورخ 14 خرداد با سخنراني حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در مسجد جامع واقع در خیابان امام خمینی(ره) اين شهرستان برگزار می شود.
 
چاكرزهي بيان کرد: مادامی که ملت ایران یکپارچه و یک دل پیرو اندیشه های ناب خمینی کبیر باشند هیچ ابر قدرتی جرات حتی گفتن کلمه ای در برابر ایران را نخواهند داشت پس لازم است پیروزی و پیروی از منویات امام خامنه ای را در الویت کار خود قرار دهیم.
 
وي اظهار كرد: بي ترديد آنچه باعث پيروزي رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد مجهز بودن آن ها به سلاح عزم و ايمان به مكتب و عشق و علاقه به ميهن اسلامي شان و تبعيت از فرامين رهبركبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) بوده است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 439286
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *