۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اقتدار و صلابت امام خميني(ره)، قدرت پوشالي شاه را در هم شكست/ قاچاقچیان مواد مخدر مفسد فی‌الارض هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: اقتدار و صلابت امام خميني(ره)، قدرت پوشالي شاه را در هم شكست و نگذاشت كه دشمن به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كند.
اقتدار و صلابت امام خميني(ره)، قدرت پوشالي شاه را در هم شكست/ قاچاقچیان مواد مخدر مفسد فی‌الارض هستند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با بيان اينكه تقواي الهي در جايگاه بالايي از اسلام قرار دارد، اظهار كرد: تقوا توشه سفر آخرت است و تمامي مومنان و نمازگزاران لازم است هميشه براي رسيدن به تقوالي الهي سعي و تلاش كنند.
 
وي با بيان اينكه مومنان بايد رستگاري و صداقت را سرمشق و الگوي زندگي خود قرار دهند، تصريح كرد: نيكي به پدر و مادر از برترين اعمال است و انسان بايد براي رسيدن به سعادت و خوشبختي اعمال نيك و پسنديده را در اين دنيا انجام دهد.
 
مولوي شهنوازي بيان كرد: ماه رمضان ماه حفظ حرمت ها است و اين ماه حرمت هاي دارد كه مهمترين ان نازل شدن قرآن كريم بر مسلمانان بود.
 
وي خاطرنشان كرد: نباید نسبت به روزه‌خواری بی‌تفاوت بود و باید جلوی حرمت‌شکنی و روزه‌خواری گرفته و با افراد روزه خوار برخورد جدي شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به ارتحال ملكوتي امام راحل، گفت: رحلت امام راحل در سال 68 در شرايط بسيار مهم و خطرناكي بود چرا كه دشمنان نظام بر اين باور بودند كه با پايان عمر با بركت امام خميني(ره)، كار انقلاب اسلامي نيز به پايان مي رسد اما با هوشياري و بصيرت ملت و روحانيت ايران اسلامي مشت محكمي بر دهان اين دشمنان زده شد و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود دست پيدا كنند.
 
وي با اشاره به قيام بزرگ 15 خرداد، ادامه داد: قيام خونين و بزرگ 15 خرداد سال 1342 نقطه عطفي در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي بود و اين روز در حقيقت پيوند معنوي توده هاي عظيم مردم با مرجعيت ديني است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه قيام خونين 15 خرداد واكنشي از احساسات عميق مذهبي مردم ايران بود، افزود: قيام 15 خرداد نمایشی از به پاخاستن مردمی بود که می‌خواستند ظلم و ستم در کشور ایران ریشه‌کن شود.
 
وي با اشاره به موضع گيري هاي اخير ترامپ رئيس جمهور آمريكا، گفت: ترامپ مي خواهد ايران اسلامي را منزوي كند و حرف هاي غلطي در رياض به زبان آورد ولي بايد بداند كه ملت غيور ايران همواره بيدار و آگاه هستند و هرگز اجازه تحقق اين اهداف شوم استكبار جهاني را نخواهند داد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته دخانيات و مواد مخدر، اذعان كرد: نسل جوان بايد با ضررهاي اعتياد و موادمخدر آشنا شود و بداند كه اين مواد مخدر براي بدن و سلامت بسيار ضرر دارد و باعث مرگ و نابودي مي شود.
 
وي اظهار كرد: زماني كه اعتیاد دامن یک جوان و فردی از جامعه را بگیرد قطع به‌یقین غیرت هم ازدست‌رفته و جوان در مقابل ناموس، دین و مذهب و غيره بی‌مسئولیت خواهد شد و اساس خانواده نيز از هم مي پاشد و جامعه نيز بهم مي ريزد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 439291
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *