۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

امر به معروف مهمترين هدف از قيام و نهضت امام حسين(ع) بود/ ارسال كالاهاي قاچاق به ايران اسلامي نقشه برنامه ريزي شده دشمنان است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: بزرگترين درس عاشورا و قيام امام حسين(ع) ايستادگي و مقاومت در برابر استكبار بود و اين قيام سرشار از از درس آزادگی و اخلاص است.
امر به معروف مهمترين هدف از قيام و نهضت امام حسين(ع) بود/ ارسال كالاهاي قاچاق به ايران اسلامي نقشه برنامه ريزي شده دشمنان است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي عبدالستار حسين زهي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، اظهار كرد: قيام امام حسين(ع) در حقيقت زنده نگه داشتن و احياء فريضه مهم و تاثيرگذار امر به معروف و نهي از منكر بود.
 
وي با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر امري واجب و شرعي است، تصريح كرد: آثار و نتايج اين فريضه براي همگان منفعت و سود دارد و از خشم و غضب الهي ما را نجات مي دهد.
 
مولوي حسين زهي گفت: در حقيقت قيام امام حسين درس بزرگي براي تمامي آحاد ملت ها است چرا كه با اين درس ما بايد تجربه كنيم كه ديگر به دشمن اعتماد نكنيم چرا كه امروزه بعضي از افراد در كشور به دشمن اعتماد ميكنند و اين به ضرر ملت است.
 
وي با اشاره به 16 مهر روز نيروي دريايي، بيان كرد: در سال 1366 آمريكا و هم پيمانانش هيچگاه تصور نمي كردند كه در مقابل ايران و نيروهاي دريايي سپاه با چنين شكست ذليل گونه اي مواجه شوند و اين عزت و اقتدار در تاريخ ايران اسلامي به ثبت رسيد.
 
وي گفت: امروز سپاه پاسداران، نيروي انتظامي، سربازان گمنام امام زمان(عج)، ارتش و ساير ارگان ها مايه افتخار و سربلندي ايران اسلامي در منطقه هستند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در ديدار با فرماندهان ناجا، بيان كرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار امنيت را از اركان اساسي و توسعه ايران برشمردند و با تاكيد بر نقش ناجا در ايجاد امنيت اظهار داشتند:" توانایی‌ها و آمادگی‌های نیروی انتظامی و عزم و ایمان کارکنان آن باید روز به روز ارتقاء پیدا کند".
 
وي با اشاره به روز جهاني كودك، خاطرنشان كرد: در عصركنوني عدم تربيت صحيح كودكان سبب شده بعضي فسادها در جامعه رشد پيدا كند كه بايد والدين به اين موضوع حساس و مهم توجه ويژه اي داشته باشند.
 
مولوي حسين زهي با اشاره به برگزاري سرشماري عمومي نفوس و مسكن، گفت: اين سرشماري بسيار مهم است و بايد تمامي آحاد مردم در اين سرشماري شركت كنند و توجه داشته باشند اين سرشماري كاري به سطح درآمدها ندارد.
 
وي با اشاره به روز ملي روستاها، اذعان كرد: روستاها در واقع قلب توليدكننده موادغذايي در كشور هستند و بايد دولت به اين روستاها بيشتر توجه كنند و در رشد و آباداني آنها كوشا باشند.
 
مولوي حسين زهي اظهار كرد: منابع طبيعي و خدادادي روستاها بايد تقويت شوند چرا كه اگر به اين ذخاير استراتژيك توجه شود بدون شك در پيشرفت روستاها تاثير بسزايي خواهد داشت.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 434976
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *