۰

اولویت اول معاونت سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اول معاونت سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دارند.
اولویت اول معاونت سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در زاهدان اظهار کرد: اولویت اول در راستای تکمیل پروژه های عمرانی پروژه هایی نیمه تمامی بوده که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد را دارند که بعضا در شهرستانهای چابهار زاهدان و حوزه سیستان هستند.
معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در سال 96 برای بخش خصوصی 36 موافقت اصولی در سطح استان صادر کردیم که 15 تا از آنها منجر به تهیه زمین و شروع عمیلیات اجرایی شدند.
این مسئول ادامه داد:  تلاش داریم تا در بهمن یا اسفندماه سال‌جاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح ملی را در چابهار برگزار کنیم که انتظار می‌رود با معرفی بسته‌های فرصتهای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری بتوانیم سرمایه‌گذارانی را از کشورهای حاشیه خلیج فارس به این سمت سوق دهیم.
وی گفت: سال گذشته یک سری فراخوان‌هایی را از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و حتی روزنامه‌های استان برای سرمایه گذارانی که تمایل دارند در بحث سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ورود پیدا کنند منتشر کردیم.
نارویی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه سرمایه‌گذاری در سال 96 واگذاری پروژه‌های نیمه تمام است که از طریق اعتبارات ملی و استانی ساخته شده و نیمه تمام باقی مانده است.
معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بنا بر سیاست دولت تصمیم گرفتیم که تکمیل این مجموعه‌های گردشگری را به بخش خصوصی واگذار کنیم، گفت: 9 مجموعه‌ گردشگری نیمه تمام ما برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
این مسؤول ادامه داد: ما 10 تشکل و NGO فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داریم و تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته یک جلسه آموزشی و توانمندسازی برای تشکل‌ها برگزار کنیم و 5 مجموعه تشکل دیگر هم شناسایی کنیم تا ترغیب شوند و انجمن‌های فعال گردشگری را به 15 واحد برسانیم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 439524
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *