۰
امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما

مواد مخدر توسط استکبار جهانی جهت نابودی مسلمانان برنامه ریزی شده است/ اعتیاد بی‌غیرتی و بي حيايي می‌آورد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مواد مخدر توسط استکبار جهانی جهت نابودی مسلمانان برنامه ریزی شده است و ترویج مواد مخدر پروژه نظام سلطه برای تباهی جوانان است.
مواد مخدر توسط استکبار جهانی جهت نابودی مسلمانان برنامه ریزی شده است/  اعتیاد بی‌غیرتی و بي حيايي می‌آورد
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه بلاي خانمان سوز اعتياد روزانه 10 نفر را به كام مرگ مي كشاند، اظهار كرد: از لحاظ اجتماعي نيز سبب افزايش آمار طلاق ، سرقت، همسر آزاري، كودك آزاري و اعمال منافي عفت مي شود.
 
وي بيان كرد: بايد والدين نسبت به فرزندان خود مراقبت بيشتري داشته باشند تا در دام اين بلاي خانمان سوز گرفتار نشوند و خانواده از هم نپاشد.
 
حجت الاسلام دهقان تصريح كرد: نسل جوان بايد با ضررهاي اعتياد و مواد مخدر آشنا شود و بداند كه اين مواد مخدر براي بدن و سلامت بسيار ضرر دارد و باعث مرگ و نابودي مي شود.
 
وي گفت: زماني كه اعتیاد دامن یک جوان و فردی از جامعه را بگیرد قطع به‌یقین غیرت هم ازدست‌رفته و جوان در مقابل ناموس، دین و مذهب و غيره بی‌مسئولیت خواهد شد و اساس خانواده نيز از هم مي پاشد و جامعه نيز بهم مي ريزد.
 
امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: دوستان ناباب یکی از مهمترین عوامل گسترش اعتیاد در نوجوانان است که خانواده ها می توانند با آموزش فرزندانشان نسبت به مضرات مواد مخدر از گرفتار شدن آنها در دام اعتیاد جلوگیری کنند.
 
وي با بيان اينكه انسان مومن و مسلمان باید خیرخواه باشد و به همگان نفع برساند و هم نوعان خود را از مضرات و آسیبها دور کند، اظهار كرد: دشمنان اسلام و کشور اهدافی شوم را در سر می پرورانند که جامعه ما را به فساد و نابودی بکشانند که تهیه و توزیع مواد مخدر برای مصرف اقشار جامعه ما از برنامه های پلید آنان است.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 440033
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *